۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۰۶۸۶۵

ضیافت های رمضانی با طعم همدلی ایران و عراق

ضیافت های رمضانی با طعم همدلی ایران و عراق
ساختمان تاریخی و زیبای سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان محل برگزاری نشست های همدلی رمضانی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، با حضور رهبران و شخصیت های سیاسی، دولتمردان، علما و فضلای شیعه و اهل سنت و سران عشایر و نخبگان دانشگاهی و فرهنگی امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان محل برگزاری نشست های همدلی رمضانی است.

سنت حسنه دیدار و نشست های همدلی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد در چند سال اخیر هم عاملی موثر در تعمیق محبت و دوستی بین دو ملت و طوائف و اقوام مختلف آن بوده است، و هم نخبگان عراقی آن را به مناسبتی برای اعلام همبستگی و همدلی با ایران در سایه سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه تبدیل کرده اند.

طی چند شب گذشته دهها نفر از رهبران سیاسی، شخصیت های حزبی، دینی، قومی، وزیران، نمایندگان پارلمان و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی عراق در کنار رهبران قبایل و شیوخ عشایر عراق در مراسم شبهای رمضانی سفارت ایران در بغداد شرکت کردند.

ساختمان تاریخی و با شکوه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد شاهد حضور دهها نفر از سران عشایر عراق بود. این شخصیت های عراقی از مناطق مختلف عراق در مراسم شب های رمصانی سفارت شرکت کرده بودند از این فرصت برای تعمیق محبت و دوستی بین امت اسلامی استفاده کردند.

سران عشایر عراقی نیز آن را به مناسبتی برای اعلام همبستگی و همدلی با ایران در سایه سیاست های خصمانه ای که آمریکا در منطقه در پیش گرفته، تبدیل کردند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات