۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۶۰۶۹۱۴
استاد درس خارج حوزه کرمان:

غربزدگان کشوز بازنده هستند | اعتماد به دشمن کشور را تضعیف می کند

غربزدگان کشوز بازنده هستند | اعتماد به دشمن کشور را تضعیف می کند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به تفکر انقلابی در کشور، گفت: مسؤولانی که از کشور‌های غربی تقاضای کمک دارند و از آن‌ها می‌ترسند، بازنده واقعی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه کرمان در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: فرهنگ قرآنی ضرورت زندگی امروزه است.
 
وی افزود: مقاومت در برابر دشمن یکی از دستورات خداوند در قرآن است و خداوند در قرآن کریم آماده کردن نیرو و مجهز کردن نیرو‌ها را یکی از وظایف کشور‌های اسلامی بیان کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که با آماده کردن نیرو‌ها و مجهز کردن می‌توانیم قدرت خود را به رخ دشمنان نشان دهیم، تصریح کرد: دشمنان داخلی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند بدانند که اعتماد کردن به دشمن کشور را تضعیف می‌کند.
 
استاد درس خارج حوزه کرمان با اشاره به این که مسؤولان دولتی و نظامی باید مقاومت اسلامی را به رخ کشور‌های بیگانه برسانند، اظهار داشت: دشمنان از کشور ایران می‌ترسند و جمهوری اسلامی دشمنان را به هراس در آورده و باید در همه زمینه‌ها مقاومت نشان دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: باید طوری مجهز باشیم که دشمن حتی فکر جنگیدن را از سر خود بیرون کند و وحدت و همبستگی بین مسؤولان و مردم یکی از را‌ه های مقاومت کردن در مقابل دشمن است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که انسان‌ها خدا و پیامبر را باور کنند، اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که از زندگی دنیوی هجرت کند و در راه خدا قدم بردارد.
 
امام جمعه موقت کرمان با توجه به این که جهاد کردن یکی دیگر از صفات مومنان شمرده می‌شود، اظهار داشت: ظاهر و باطن خود را خدایی کنیم و کسی که ظاهر و باطنش یکی نباشد، منافق شمرده می‌شود و مومن نیست.

وی بیان داشت: صحنه امتحان در زندگی از سوی خدا بر انسان‌ها نشان داده می‌شود و افرادی می‌توانند از این امتحان خدایی خوب بیرون بیاییند که مومن واقعی باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که مسؤولان با تفکر انقلابی از دلبستگی به دشمن دوری کنند، ادامه داد: مسؤولانی که در کشور از کشور‌های غربی تقاضای کمک دارند و از آن‌ها می‌ترسند، بازنده واقعی هستند.
 
استاد درس خارج حوزه کرمان با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: حضرت خدیجه تمام سرمایه خود را در راه پیامبر هدیه داد و انسان‌ها باید سعی کنند مال و جان خود را در راه خدا بدهند.
 
وی با اشاره به این که حضرت خدیجه به پاکی لقب داده شده است، خاطرنشان کرد: اولین زنی که به دین اسلام روی آورد حضرت خدیجه (س) است. /۹۷۰۷/پ210/ق
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات