۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۹۱۵
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

آمریکا نمی تواند با فشار اقتصادی خواسته های خود را به ایران تحمیل کند

آمریکا نمی تواند با فشار اقتصادی خواسته های خود را به ایران تحمیل کند
نماینده خبرگان با بیان اینکه آمریکا نمی تواند با فشار اقتصادی خواسته های خود را به ایران تحمیل کند، گفت: ملت ذره‌ای از حقوق خود عقب نشینی نخواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری بعد از  در دیدار جمعی از مسؤولان به سیاست‌های خصمانه آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: این سیاست‌ها ناشی از چهل سال شکست آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران است.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر همه توان خود را برای فشار حداکثری به ایران اسلامی به کار گرفته اند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها تنها مقاومت خواهد کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی خیال می‌کنند با ایجاد کارزار فشار اقتصادی به ایران می‌توانند از کشورمان امتیاز بگیرند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با مقاومت تاریخی خود در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا آن‌ها را بار دیگر شکست خواهند داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که پیروزی نهایی از آن ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند با فشار اقتصادی خواسته‌های نامشروع خود را به ملت ایران تحمیل کنند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مذاکره با آمریکا سم مهلکی است، خاطرنشان کرد: هیچ عقل سلیمی با دولتی که همه معاهده‌های بین المللی را به راحتی زیر پای می‌گذارد مذاکره نمی‌کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نتیجه مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آن‌ها است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام فرمودند آمریکایی‌ها به دنبال گرفتن نقاط قوت کشورمان هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که هدف آمریکایی‌ها از پیشنهاد مذاکره مجدد با کشورمان گرفتن اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: ملت باهوش و با بصیرت کشورمان هیچ گاه با چنین کشور زورگویی مذاکره نخواهد کرد.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی‌ها همه توان بین المللی خود را برای تحمیل خواسته هایشان به ایران به کار گرفته اند، گفت: ملت بزرگ ایران با اراده‌ای پولادین و قوی در برابر فشار‌های آمریکایی‌ها ایستاده اند و ذره‌ای از حقوق واقعی و به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی‌ها چهره واقعی خود را در جهان به نمایش گذاشتند، افزود: این رفتار آمریکایی‌ها یک فرصت خوبی برای آن دسته از افرادی است که در داخل کشور همواره بر طبل مذاکره با آمریکا می‌کوبیدند./950/پ210/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات