۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۰۶۹۳۶
سراج خبر داد؛

راه اندازی ستاد استقبال از عید سعید فطر | برپایی مواکب کریم اهل بیت

راه اندازی ستاد استقبال از عید سعید فطر | برپایی مواکب کریم اهل بیت
سراج از راه اندازی ستاد استقبال از عید سعید فطر و برپایی مواکب کریم اهل بیت با محوریت افطاری ساده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد سراج، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به بسترسازی مناسب برای احیای ظرفیت‌های قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در برپایی محافل قرآنی با اولویت مناطق کم برخوردار پیشگام شد و در شب‌های گذشته از ظرفیت نخبگان قرآنی استان در راستای برگزاری محافل انس با قرآن استفاده کردیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در همه محافل انس با قرآن شاهد حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند هستیم، اظهار داشت: در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت نیز معاونت حضور فعالی داشته و طرح تعویض قرآن‌های نو با مستعمل را پیگیر است ضمن اینکه اتوبوس‌های کتاب و سلامت نیز در محوطه نمایشگاه مشغول ارائه خدمات هستند.

سراج ادامه داد: برپایی مناجات خوانی در سطح مساجد، محافل مشارکتی قرآنی با مساجد، اجرای برنامه‌های قرآنی در خانه‌های بازی و فراموز، برپایی مواکب کریم اهل بیت در زمینه افطاری ساده با مشارکت مساجد اهواز دیگر برنامه‌های معاونت در سطح شهر اهواز است.

وی به برگزاری جام فوتسال رمضان اشاره کرد و گفت: این جام با حضور ۳۸ تیم ورزشی که عموما از مناطق کم برخوردار اهواز است، در ماه رمضان ادامه دارد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز تصریح کرد: ستاد استقبال از عید سعید فطر برای دومین سال پیاپی راه اندازی شد و برنامه بزرگ معایده، جشن‌های ویژه عید سعید فطر، فضاسازی عید سعید فطر، نورافشانی در مناطق مختلف اهواز و آمادگی برای اقامه نماز عید فطر اهم برنامه‌های ستاد استقبال از عید سعید فطر است. /۹۴۵۶/پ203/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات