۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۰۷۱۵۵
معاون سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

ضرورت هم افزایی مدیران در جهت رسیدن به چشم انداز توسعه خراسان جنوبی

ضرورت هم افزایی مدیران در جهت رسیدن به چشم انداز توسعه خراسان جنوبی
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هم افزایی مدیران دستگاه‌‌های اجرایی و تلاش سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی برای رسیدن به چشم انداز توسعه استان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، زهرا اربابی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی ظرفیت‌های عظیمی دارد که باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های خراسان جنوبی باید از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود، گفت: باید نرخ بیکاری در استان بیش از پیش کاهش یابد و ارتقای ارزش تولید ناخالص استان و رونق ارزش افزوده بخش کشاورزی باید مدنظر قرار گیرد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: کمبود بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در استان مشاهده می‌شود که نیاز به تلاش‌های بیشتری است چرا که تنها با وجود پتانسیل‌های اقتصادی در یک منطقه نمی‌توان به موفقیت رسید و باید مدیران با عزمی جزم به اجرایی شدن برنامه‌ها کمک کنند.

اربابی تصریح کرد: ایران اسلامی با کمبود منابع مالی مواجه است و باید در این شرایط اقتصادی با قاطعیت در جهت اهداف مقام معظم رهبری قدم برداریم.

وی ادامه داد: مدیران باید شرایط بحرانی امروز را مدیریت کنند و این نیاز به هوشیاری و خلاقیت دارد و این مدیریت موثر زمانی خود را نشان می‌دهد که در شرایط سخت بتوانیم به درستی عمل کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: فردی نمی‌تواند به تنهایی اهداف یک سازمان را محقق کند بلکه به بدنه کارشناسی اعتماد و از علم آن‌ها نهایت استفاده را داشته باشد.

اربابی اظهار کرد: هم افزایی مدیران دستگاه‌‌های اجرایی و تلاش سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی برای رسیدن به چشم انداز توسعه استان ضرورت دارد./9314/پ210/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات