۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۰۷۱۷۲

اقدمات مدرسه المهدی اهواز در خدمت رسانی به مناطق سیل زده

اقدمات مدرسه المهدی اهواز در خدمت رسانی به مناطق سیل زده
حجت الاسلام عساکره گفت: طی هماهنگی با مرکز مدیریت تصمیم بر آن شد تا طلابی که خانه هایشان در مناطق سیل زده قرار دارد، در همان مناطق برای کمک رسانی حضور داشته باشند.
حجت الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تبلیغات محیطی صورت گرفته برای جذب طلبه در سال تحصیلی جدید بیان داشت: در دوره آینده سازان حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ دانش آموز، پنج شنبه‌های هر هفته در طول سال تحصیلی در مدرسه علمیه حضور پیدا کردند و در تابستان نیز (۳ روز در هفته) حضور داشتند و حتی اردوی قم و مشهدمقدس برای آن‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام عساکره ادامه داد: در فضای مجازی و حتی از روحانیون فعال در مساجد خواستار آن شدیم تا افراد علاقه‌مند به حوزه که شرایط پذیرش در حوزه را دارد، معرفی کنند که تاکنون افرادی معرفی شدند، اما آن تعداد که مد نظر ما است تاکنون محقق نشد.

وی در رابطه با بحث سیل گفت: طی هماهنگی با مرکز مدیریت تصمیم بر آن شد تا طلابی که خانه هایشان در مناطق سیل زده قرار دارد، در همان مناطق برای کمک رسانی حضور داشته باشند و در ادامه که کلاس‌ها تشکیل شد باز به همان طلاب مرخصی دادیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برای طلاب مناطق سیل زده مرخصی لحاظ شد که به دروس شان از لحاظ غیبت و حذف درس لطمه‌ای وارد نشود.

حجت الاسلام عساکره در پایان گفت: طلاب مناطق سیل زده در کنار سایر طلاب بدون مشکل امتحانات نیمسال دوم تحصیلی را پشت سر گذاشتند و در حد ممکن یاری رسان بودیم. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات