۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۷۳۷۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مدیران حلقه مدیریتی را برای جوانان باز کنند

مدیران حلقه مدیریتی را برای جوانان باز کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید جوانان متدین و کارشناس در عرصه‌های مدیریتی به کار گمارده شده و مدیران فعلی حلقه مدیریتی را برای جوانان باز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان استانی، با تأکید بر ضرورت حرکت همه بخش‌های کشور در راستای اجرایی شدن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم جوانان هستند؛ ازاین‌رو باید به این قشر توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه هر کجا به نیروی جوانی و توان داخلی تکیه کردیم موفق شدیم، اضافه کرد: اکنون هم باید با تکیه بر همین نیرو در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه می‌توانیم با اعتماد به این نسل پرامید، امید بزرگی را برای آینده انقلاب رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است اهتمام مدیران این باشد که حلقه مدیریتی را برای جوانان باز کنند.

وی با اشاره به اینکه باید جوانان متدین و کارشناس در عرصه‌های مدیریتی به کار گمارده شوند، افزود: با بهره‌گیری از توانمندی جوانان می‌توانیم در راستای بومی‌سازی گام دوم انقلاب و فرمان‌های رهبری گام‌های عملیاتی برداریم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیت و اراده جوانان و ولی فقیه بر این است که جوانان به دستگاه‌های مختلف ورود کرده و خدمات و گام‌های بالاتری را بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به جوانان و دلسوزان انقلاب، اظهار کرد: امروز همه ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم و باید حول محورهای وحدت‌آفرین حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب نیازمند همدلی همه نیروها و قوا است، تصریح کرد: همه باید در کنار هم با هم‌افزایی و همدلی تحت زعامت رهبری گام‌های بالاتری را برای اعتلای انقلاب برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه سخن از دودستگی‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است، اضافه کرد: باید در مقابل دشمنید واحده باشیم تا به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه ما اکنون در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم که محور آن هم معیشت مردم است، افزود: باید آرایش جنگی داشته باشیم که لازمه این آرایش جنگی، داشتن وحدت و همدلی است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات