۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۶۰۷۴۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

طلاب حوزه علمیه سرمایه‌های کشور در برابر دشمنان هستند

طلاب حوزه علمیه سرمایه‌های کشور در برابر دشمنان هستند
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه حوزه علمیه، اردوگاه امام عصر (ع) و طلاب سربازان آن حضرت هستند، گفت: با چنین سرمایه‌هایی با ترامپ و نتانیاهو نبرد می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز با بیان اینکه جوانان باید از قاریان قرآنی بهره‌مند شوند، اظهار داشت: محافل انس با قرآن فرصتی برای بهره‌مند شدن همگان از قاریان قرآن است، قاریانی که باید آن‌ها را قدر دانست و از همنشینی شان سود برد.

وی با اشاره به تأسیس حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) در کیانشهر عنوان داشت: خانواده ها، فرزندان شان را برای تحصیل در حوزه‌ها تشویق و ترغیب کنند به ویژه سادات که مسؤولیت بیشتری در قبال سربازی امام زمان (عج) و میراث اهل بیت (ع) دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حوزه علمیه، پادگان و اردوگاه امام عصر (ع) و طلاب سربازان آن حضرت هستند و با چنین سرمایه‌هایی است که با ترامپ  و نتانیاهو و صهیونیسم‌ و امپریالیسم نبرد می‌کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه علمای اسلام نواب امام عصر هستند، افزود: دشمنان تا بخواهند در امور سیاسی و تصمیم گیری هایمان دخالت کنند، با شکست مواجه می‌شوند چرا که پیروزی برای اسلام و مسلمانان و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی، ام القرای جهان اسلام است، تصریح کرد: طلبه‌هایی که درس خوانده و معمم شوند، می‌توانند مجلسی را اداره کنند، منبر بروند و پاسخگوی مسائل شرعی و شبهات شوند.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه زعیم قوم، خادم مردم است، تأکید کرد: روحانیان، خادم مردم هستند و به چنین خدمتی افتخار می‌کنند به ویژه طلابی که لباس روحانیت بر تن می‌کنند، لباسی که از جنس خدمتگزاری به مردم است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات