۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۷۴۹۵

حمایت امارات از اجرای مرحله اول «معامله قرن»

حمایت امارات از اجرای مرحله اول «معامله قرن»
امارات حمایت خود از طرح آمریکا و بحرین برای برگزاری کنفرانس اقتصادی در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دولت امارات اعلام کرد که از برگزاری کنفرانس اقتصادی تحت عنوان «کارگروه صلح برای شکوفایی» در بحرین حمایت می‌کند.

از این کنفرانس به نام اولین مرحله اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» یاد می‌شود؛ طرح دولت آمریکا که هدفش پایان دادن به منازعه فلسطین با رژیم صهیونیستی از طریق حذف حقوق فلسطینی‌ها از جمله پایتختی قدس و بازگشت آوارگان است.

وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از برگزاری این کنفرانس، تأکید کرد که هیأتی از امارات در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که امارات از تمامی تلاش‌های مربوط به شکوفایی منطقه، تقویت فرصت‌های رشد اقتصادی و کاهش شرایط دشوار ملت‌های منطقه به خصوص ملت فلسطینی، حمایت می‌کند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
معامله ی قرن با دنیاست، که بن سلمان و بن نهیان با ندانم کاری نیل تا فرات را به رژیم نژادپرست صهیونیسمی دهند که بر سر تمام کشورهای دنیا مسلط شوند و آسیا و اروپا و کل جهان را زیر چکمه های نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی له کنند و رژیم جعلی صهیونیسم که انواع سلاح و نیروگاه هسته ای دارد را ژاندارم آسیا و اروپا کنند و بن سلمان و بن نهیان آنقدر نفهمند که این کار را کنند نه از انسانیت باقی خواهد ماند و نه از ازادگی
1
0
هادی یزدانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
امریکا و اسراییل بعد از شکست در افغانستان و سوریه و عراق دیگر نمیتوانند قلدری کنن
1
0
غمره بداوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
خیانت آشکار عربستان سعودی، بحرین و امارات به مبارزه، پایداری و شهادت هزاران زن و کودک و جوان فلسطینی، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
0
0