۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۰۷۵۳۵
در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات صورت گرفت؛

رونمایی از محصولات قرآنی جدید نرم افزاری

رونمایی از محصولات قرآنی جدید نرم افزاری
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، گفت: چند نرم افزار موبایلی و یک سایت اینترنتی از محصولات قرآنی دفتر تبلیغات، با حضور شخصیت های حوزوی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود متین فر مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، با اشاره به جدیدترین محصولات این بخش و ارائه آن در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی (سبد قرآنی) از جمله محصولات جدید فن آوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، امروز در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد.

وی افزود: همچنین نرم افزارهای موبایلی فرهنگ نامه و دانش نامه موضوعی قرآن در ۱۴ موضوع که هر کدام در یک اپلیکیشن جدا عرضه شده، آماده عرضه است و این ۱۴ اپلیکیشن هم رونمایی شد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، خاطرنشان کرد: یک سایت اینترنتی بنام ویکی معارف قرآن هم امروز در کنار دیگر نرم افزارهای موبایلی رونمایی و فعالیت خود را رسما آغاز کرد تا به پژوهشگران معارف قرآنی، به ارائه خدمات بپردازد.

متین فر در پایان گفت: مراسم رونمایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و در محل نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات برگزار شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات