۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۰۷۵۴۴

قهرمانی مجتمع آموزش علوم انسانی در مسابقات فوتسال جام رمضان المصطفی

قهرمانی مجتمع آموزش علوم انسانی در مسابقات فوتسال جام رمضان المصطفی
سومین دوره مسابقات فوتسال طلاب، زیر نظر اداره تربیت بدنی جامعه‌المصطفی با قهرمانی تیم مجتمع آموزش علوم انسانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا،سومین دوره مسابقات فوتسال طلاب، زیر نظر اداره تربیت بدنی جامعه‌المصطفی، با هدف گسترش ورزش و تقویت روحیه نشاط و شادابی، که با شرکت نُه تیم از واحدهای آموزشی جامعه‌المصطفی، در شب‌های ماه مبارک رمضان، در سالن ورزشی ایثار برگزار می‌شد، با قهرمانی تیم مجتمع آموزش علوم انسانی به پایان رسید.

 اختتامیه این مسابقات با حضور «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ شاکری» معاون فرهنگی- تربیتی، «آقای شانی»، رئیس حوزه ریاست، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ رضایی»، مدیرکل فرهنگی و «آقای مهدی غزی»، مسئول اداره تربیت بدنی برگزار گردید.

در شب پایانی این رقابت‌ها، تیم‌های مجتمع آموزش عالی علوم انسانی و مجتمع حکمت و دین‌پژوهی (از مجتمع جامع امام خمینی(ره)) در فینال به مصاف هم رفتند که تیم مجتمع آموزش عالی علوم انسانی با پیروزی در ضربات پنالتی، به مقام قهرمانی رسید و تیم حکمت و دین‌پژوهی حائز رتبه دوم گردید.

در بازی رده‌بندی نیز تیم مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی با شکست تیم مجتمع آموزش عالی فقه به مقام سوم نائل آمد.

در اختتامیه، حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری، در سخنانی خطاب به ورزشکاران حاضر، اظهار داشت: امروز جامعه‌المصطفی می‌کوشد ورزش بین طلاب همگانی و جزئی از زندگی شما طلاب عزیز شود تا در کنار زندگی معنوی و تحصیلی، بتوانید جسمی آماده داشته باشید، زیرا جسم آماده می‌تواند ذهنی قوی و روحی مستعد را به همراه آورد و سبب موفقیت در تحصیل شود.

وی، در ادامه، افزود: جسم و روح طلبه باید آماده باشد تا هر گاه ولی و فرمانده‌اش، امام عصر(عج) یا ولی فقیه وی را احضار کردند، با سلامتی کامل در حاضر گردد.

در پایان، جوایز تیم‌های اول تا سوم و جایزه «آقای مجتبی مهدی‌فر»، مرد اخلاق مسابقات، اهدا شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات