۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۰۷۵۷۶
حجت الاسلام صادقی:

۲۰۳۰ سند نفوذ و خیانت دشمن علیه نظام اسلامی است

۲۰۳۰ سند نفوذ و خیانت دشمن علیه نظام اسلامی است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سند ۲۰۳۰ را سند نفوذ و خیانت دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری دوره آموزشی یک روزه ویژه مبلغان دینی مدارس امین شش شهر استان در قائمشهر خبر داد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، افزایش مهارت‌های تبلیغی مبلغان، مخاطب شناسی، جذاب سازی کلاس و منبر، تبیین سند ۲۰۳۰ و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب را مهم‌ترین محور‌های این کارگاه آموزشی یک روزه اعلام کرد.
 
حجت الاسلام صادقی، سند ۲۰۳۰ را سند نفوذ و خیانت دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح اهداف دشمن در تدوین و اجرایی کردن این سند در کشورمان از جمله محور‌های مهم کارگاه آموزشی یک روزه مبلغان دینی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در اجرایی شدن این سند به کار بگیرند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که سند ۲۰۳۰ تلاش دشمن برای نفوذ به دستگاه تعلیم و تربیت کشورمان بوده است، گفت: دشمن همه توان خود را برای ترویج ضد ارزش‌ها در میان دانش آموزان به کار گرفتند.
 
وی با گلایه از حواشی‌های اخیر در سطح برخی مدارس کشور آن را نمونه‌ای از تلاش دشمن در جهت نفوذ در مراکز علمی و آموزشی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بابد در این خصوص پاسخگو باشد و در جهت اصلاح چنین رخداد‌های ناگواری گام بردارد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تقویت فرهنگ دینی در سطح مدارس با بهره گیری از توان مبلغان دینی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و دینی کشور، به منظور تعامل و ارتباط بیشتر با دستگاه تعلیم و تربیت آمادگی کامل دارد.
 
وی با بیان این که اجرای برخی برنامه‌ها نظیر آنچه که اخیراً در برخی مدارس اتفاق افتاد ساحت آموزش و پرورش را مخدوش می‌کند و وجهه نامناسبی از دستگاه تعلیم و تربیت را در منظر عمومی جلوه می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق اخیر یک نوع رفتار هنجارشکن بود که موجب ناراحتی بسیاری از مراجع، علما، دلسوزان نظام و حتی خانواده‌ها شد که باید در جهت اصلاح چنین مسائلی تلاش کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات