۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۰۷۷۲۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیروزی خرمشهر درس بزرگی برای همیشه تاریخ است

پیروزی خرمشهر درس بزرگی برای همیشه تاریخ است
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: باید بکوشیم خرمشهر‌های امروز را نیز به خوبی فتح کنیم که این نیازمند داشتن آرایش جنگی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و در پیش بودن شب‌های نورانی قدر، بر استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های نورانی این ماه مبارک تأکید کرد و گفت: به یقین تقدیر هر انسانی در شب قدر رغم خواهد خورد؛ دعا و استغفار را در این شب‌های نورانی فراموش نکنیم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید باور داشته باشیم خدایی که ما را به دعا و توبه دعوت کرده، دعایمان را مستجاب و توبه مان را می‌پذیرد، افزود: بکوشیم تمام عبادت‌های روزانه خود را خصوصا در این ماه مبارک، در مساجد به جا آوریم و نگذاریم مساجد خالی باشند.

وی با انتقاد از اینکه متأسقانه از کارکرد‌های اصلی مسجد فاصله گرفته ایم و این درخور نظام اسلامی نیست، ابراز کرد: مسجد باید محلی برای تربیت باشد؛ اگر مسجد به رسالت خود عمل کند، خروجی آن افرادی همانند شهدا خواهد بود که برای عزت اسلام و کشور از همه چیز خود گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با گرامی داشت سوم خردادماه، سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: سوم خردادماه روز عبرت و درس گرفتن است؛ روزی که ملت توانستند مسؤولان خائن را بشناسند و با مقاومت در برابر دشمن به معنای واقعی کلمه بایستند.

وی پیروزی خرمشهر را درس بزرگی برای همیشه تاریخ دانست و افزود: باید بکوشیم خرمشهر‌های امروز را نیز به خوبی فتح کنیم که این نیازمند داشتن آرایش جنگی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه آرایش جنگی امروز ما مراقبت در همه وظایف فردی و جمعی است، خاطرنشان کرد: مراقبت‌های امروز ما در عرصه تولید، مصرف، اقتصاد، اشتغال، فرهنگ، اجتماع و بصیرت بهترین آرایش جنگی برای نابود کردن دشمن است.

وی همچنین به هفتم خردادماه، روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید با رصد عملکرد نمایندگان مجلس و میزان توان و تعهد آن‌ها مراقب انتخاب هایشان باشند و این یک نکته اساسی است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید مردم افراد متعهد و دلداده انقلاب و اسلام را وارد مجلس کنند، تصریح کرد: تا مجلس شورای اسلامی انقلابی نباشد، بسیاری از مشکلات جامعه و کشور برطرف نخواهد شد.

وی در پایان با اشاره به درپیش بودن روز قدس در جمعه آتی خاطرنشان کرد: روز قدس یک روز جهانی است که حضور در راهپیمایی آن روز به یقین عبادتی بزرگ محسوب می‌شود./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات