۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۷۷۴۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مطالبه گری مردم از مسؤولان پیوسته باشد

مطالبه گری مردم از مسؤولان پیوسته باشد
امام جمعه اهواز گفت: مطالبه‌گری مردم باید پیوسته ادامه داشته باشد تا به مطالبات خود برسند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسو‌ی فرد، امام جمعه اهواز امروز در حاشیه ملاقات عمومی با مردم و برگزاری میز خدمت مسؤولان دستگاه‌های مختلف، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید از مسؤولان مطالبه‌گر باشند، اظهار داشت: از آنجا که ممکن است مردم قادر به رساندن صدای شان به مسؤولان نباشند؛ از این رو بنده واسطه میان مردم و مسؤولان بوده تا بتوان مطالبات را در حد توان محقق ساخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برگزاری ملاقات عمومی و میز خدمت مسؤولان از سال‌های متوالی و از دوره حضور در رامهرمز انجام شده است، افزود: بنده آخرین نفری خواهم بود که از مصلی خارج می‌شود و در هر هفته که مراسم یا مناسبتی نباشد پس از نماز جمعه حضور پیدا کرده و به مطالبات مردم پاسخ می‌دهم و در حد توان پیگیر مشکلات خواهم بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان مسؤولان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: مسؤولان دستگاه‌های مختلف در حد توان به هنگام مراجعه مردم، آن‌ها را تکریم کرده و برخورد محترمانه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: همه باید در برابر مردم خضوع داشته و تلاش کنیم مشکلات آن‌ها را در حد توان برطرف نماییم.

وی بیان داشت: مطالبه‌گری مردم باید پیوسته ادامه داشته باشد تا به مطالبات خود برسند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات