۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۰۷۷۴۶
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

نماز جلوی فحشا در جامعه را می‌گیرد

نماز جلوی فحشا در جامعه را می‌گیرد
حجت الاسلام عارفی با اشاره به این که نماز جلوی فحشا در جامعه را می گیرد، گفت: نمازی می تواند جامعه را از فحشا دور کند که از روی معرفت و خشوع باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علی عارفی استاد حوزه و دانشگاه امروز عصر در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: امانت در مال دیگران را انسان‌ها رعایت کنند.
 
حجت الاسلام عارفی با اشاره به این که اساس جامعه سالم به افراد بستگی دارد، خاطرنشان کرد: سالم بودن افراد به اعتقادات آن‌ها بستگی دارد و نماز جلوی فحشا در جامعه را می‌گیرد.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توجه به این که مومنان در نمازشان خاشع هستند، بیان داشت: یکی از ضعف‌های انسان‌ها این بوده که به کار‌هایی مشغول می‌شوند که به آخرت و دنیا آن‌ها فایده‌ای را در برندارد.
 
استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حفظ عفت شخصی و عمومی افراد وظیفه همه مردم و مسؤولان شمرده می‌شود و انسان‌ها سعی کنند با کار‌های خوب جلوی فحشا و کار‌های لهو را در جامعه بگیرند.
 
حجت الاسلام عرافی با اشاره به این که تجاوز در اموال دیگران یکی دیگر از دستورات قرآنی به مردم بوده، تصریح کرد: مسؤولان حقوق مردم را رعایت کنند و از آن‌ها به خوبی محافظت کنند.
 
کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های مسؤولان در دنیا این بوده که از پست و مقام خودشان سوء استفاده می‌کنند و از حقوق مردم دفاع نمی‌کنند.
 
استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به این که لهو و لعب در دین اسلام نهی شده است، گفت: عمل به دستورات قرآن وظیفه انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود و انسان‌ها می‌توانند با عمل کردن به معانی قرآن سبک زندگی اسلامی را در زندگی‌های خود داشته باشند./۹۷۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات