۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۷۷۵۴
مدیر حوزه علمیه ایوان:

آزادسازی خرمشهر جلوه ای زیبا از مکتب حسینی است

آزادسازی خرمشهر جلوه ای زیبا از مکتب حسینی است
امام جمعه شهرستان سیروان گفت: آزادسازی خرمشهر جلوه ای زیبا و نمایشی عاشورایی از فارغ التحصیلان مکتب حسینی بود.

حجت الاسلام محمد حسن فریادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: روحیه انقلابی جوانان بسیجی و مومن سبب درهم شکستن نیروهای بعثی و آزادسازی خرمشهر شد.

وی افزود: مقاومت در مقابل ظلم و از جان گذشتگی و ایثار از مولفه های اصلی و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر جلوه ای زیبا و نمایشی عاشورایی از فارغ التحصیلان مکتب حسینی بود که با الگو گرفتن از امام خود توانستند بر استکبار جهانی غالب شوند.

امام جمعه شهرستان سیروان عنوان داشت: رژیم تا دندان مسلح بعثی با اشغال خرمشهر پیروزی در جنگ را برای خود متصور شده که رزمندگان اسلام با آزادسازی خرمشهر این خیال واهی آنان را به درست عبرتی برای زورگویان جهانی تبدیل کردند.

وی ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و این سخن امام خمینی بیانگر الهی بودن کار رزمندگان اسلام است.

این مدرس حوزه ابراز کرد: آزادسازی خرمشهر دارای نکات مهم و آموزنده بسیاری است که می تواند نقشه راه مسوولان قرار گیرد.

حجت الاسلام فریادی تصریح کرد: اتکا به جوانان و اعتماد به آنان سبب شد تا در مقابل ارتش بعثی عراق که حمایت شده توسط ابر قدرت ها بود پیروز شویم.

وی بیان داشت: در حال حاضر هم برای اینکه بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم باید به جوانان مومن و متخصص تکیه کرده و امیدی به خارج از کشور نداشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش است، گفت: امروز جنگ در میادین اقتصادی است و باید بازهم با مقاومت و تکیه بر جوانان مومن و انقلابی متخصص می توانیم در این میدان نبرد اقتصادی نیز پیروز شویم.

حجت الاسلام فریادی در پایان بیان داشت: باید همگی خود را آماده خرمشهر ها کنیم و با وحدت و روحیه انقلابی نقشه های دشمنان و توطئه های آنان را خنثی کنیم./879/ت310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات