۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۰۷۸۹۷
حجت‌الاسلام بهشتی پور:

ترنم وحی یکی از مسابقات پرمخاطب رمضانی است

ترنم وحی یکی از مسابقات پرمخاطب رمضانی است
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر با اشاره به بازخورد مسابقه پیامکی «ترنم وحی»، گفت: همه‌روزه دو برنده برای زیارت شهرهای مشهد مقدس و کربلای معلا انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی بازخوردهای مسابقه قرآنی «ترنم وحی» پرداخت و اظهار داشت: این مسابقه قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری باهدف ترویج و آموزش معارف قرانی در قالب مسابقه‌ای پیامکی برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که روزانه بیش از 22 هزار نفر در این مسابقه پیامکی شرکت  می‌کنند، ابراز داشت: سؤالات این مسابقه همه‌روزه از محتوای سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی که در ابتدای مراسم ترتیل خوانی به بیان نکات تفسیری جزء روز می‌پردازد، تهیه و به‌صورت سؤالات چندگزینه‌ای از شبکه 3 سیما و شبکه استانی نور در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بهشتی پور بابیان این‌که به‌صورت میانگین همه‌روزه 17 هزار پاسخ صحیح از سوی مخاطبان ارسال می‌شود، گفت: همه‌روزه دو نفر از این تعداد به‌عنوان برنده سفر به مشهد مقدس و کربلای معلا انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: برندگان این مسابقه در ایام تابستان 98 در قالب کاروان‌های زیارتی به دو شهر مقدس مشهد و کربلای معلا اعزام خواهند شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2:45 تا 15 عصر به‌صورت زنده آیین بیان نکات تفسیری قرآن کریم را مشاهده و با ارسال جواب صحیح مسابقه به سامانه پیامکی 30001122 در این مسابقه شرکت کنند./837/ت302/ب1

ارسال نظرات