۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۰۷۹۲۶

دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با امام جمعه اهواز

دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با امام جمعه اهواز
حجت الاسلام سپهر از دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با امام جمعه اهواز خبر داد.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از دیدار اعضای شورا با نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد و گفت: این دیدار با توجه به در پیش بودن روزجهانی قدس صورت گرفت و در عین حال ضمن اشاره به مأموریت نمایندگی ولی فقیه در استان، آمادگی و همراهی با امام جمعه اهواز برای اجرای منویات رهبری و توسعه فعالیت فرهنگی و مناسبت‌های دینی را اعلام کردیم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و پیشینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضرورت تأسیس و آثار چنین نهادی در کشور و استان بیان شد، ادامه داد: بخشی از مأموریت‌های شورا همچون نقش مناسبت‌ها و بزرگداشت‌ها و ایام الله از دیدگاه قرآن و معصومان و امام راحل و رهبر انقلاب برای تعظیم شعائر الهی شرح داده شد و در ادامه نیز به مناسبت‌های انقلابی همچون دهه فجر، ۱۳ آبان، ۹ دی، روز جهانی قدس، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۷ تیر و ۸ شهریور، پیشامد‌های جهانی در دفاع از محرومان و مبارزه با استکبار جهانی و راهپیمایی‌های موردی اشاره شد.
                                          ت/دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با امام جمعه اهواز
این مقام مسؤول با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال روز جهانی قدس هستیم، افزود: این روز محصول اندیشه امام در حمایت از قدس شریف و فلسطین است که امروزه، چون نهالی ماندگار از اندیشه پاک امام امت می‌باشد؛ از سوی دیگر همراهی بابصیرت و وظیفه شناسی مردم در حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی دیگر محور دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان بود.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه برگزاری مناسبت‌های انقلاب با راهپیمایی‌های بزرگ و باشکوه در ۴۰ سال اخیر نشان از رسیدن انقلاب اسلامی به بلوغ جهانی و گسترش اندیشه فکری دارد، تصریح کرد: مطلب دیگر بیان شده آن است که شورای هماهنگی تبلیغات با پرهیز از جریانی کردن مناسبت‌ها از پتانسیل همه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی و جریان‌های سیاسی همراه انقلاب در کنار حضور و مشارکت مردم بهره می‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام جمعه اهواز بر ضرورت پاسداشت مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها تأکید و نوآوری در فعالیت ها، استفاده از توانمندی همگان به ویژه علما، حوزه و روحانیت، مساجد و نیرو‌های حزب اللهی، گستردگی فعالیت‌های تبلیغاتی را برای ترویج اندیشه‌های امام خواستار شد.
                                   
حجت الاسلام سپهر افزود: امام جمعه اهواز بر تأثیرگذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر اشاره و اظهار داشت که به مجموعه شورا را به عنوان یکی از ارکان فرهنگی تبلیغاتی در همراهی برای اجرایی کردن مأموریت‌های محوله از سوی رهبر انقلاب اهتمام دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بر همراهی در برگزاری باشکوه چهلمین سال روز جهانی قدس و ۳۰ سالگی ارتحال امام تأکید کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات