۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۰۷۹۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بهترین سعادت در سبک زندگی امام علی نهفته است

بهترین سعادت در سبک زندگی امام علی نهفته است
حجت الاسلام رضایی گفت: امام علی(ع) یک انسان کامل است و می‌تواند الگویی کامل و به تمام معنا برای بشریت باشد و بهترین سعادت در سبک زندگی علی(ع) نهفته است.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: شب‌های قدر با فضیلت‌ترین شب‌های سال است و هیچ ساعتی مانند ساعات شب‌های قدر نیست.

وی گفت: در شب‌های قدر بیشترین طاعات و عبادات الهی انجام می‎شود و در این شب‌ها تمام امور افراد رقم می‌خورد و در این شب‌های قدر آنچه خیر و ضرر انسان و رزق و روزی برای انسان مقدر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امام رضا(ع) می‌فرمایند در شب قدر تمام گناهان انسان به هر اندازه‌ای باشد ولو به اندازه ستاره‌های آسمان و وزن کوه‌ها و قطرات آب باران باشد آمرزیده می‌شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه سرنوشت یک سال انسان‌ها در این شب‌ها رقم می‌خورد تصریح کرد: در این شب‌ها نزول ملائک در زمین داریم و آنقدر ملائک به همراه جبرئیل به زمین می‌آیند که زمین تنگ می‌شود و با فضیلت ترین شب سال است.

وی ادامه داد: بهترین الگو برای یک انسان کامل الگوی معصومین(ع) است اما در معصومین نیز علی(ع) یک شخصیت شاخصی است، شخصیتی که از همان اوایل حضور در عالم هستی خدا او را به عنوان یک انسان کامل به بشریت معرفی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امام علی(ع) وقتی در میان اجتماع زندگی می‌کرد یتیم نواز و غم خوار همه افراد بود و در ماه مبارک رمضان علی(ع) بیشترین عبادت را انجام می‌‎داد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: امام علی(ع) یک انسان کامل است و می‌تواند الگویی کامل و به تمام معنا برای بشریت باشد و در کمک به ایتام و افراد گرفتار پیشتاز بود و بهترین سعادت در سبک زندگی علی(ع) نهفته است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات