۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۰۰۱
حجت الاسلام میرمرشدی:

مشکلات کشور ناشی از مدیریت بیش از ۳۰ ساله لیبرال‌ها است

مشکلات کشور ناشی از مدیریت بیش از ۳۰ ساله لیبرال‌ها است
نماینده سابق، ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: اگر مسؤولان از رهبری تبعیت می‌کردند شاهد وضعیت کنونی نبودیم، مشکلات کشور حاصل بیش از ۳۰ سال مدیریت لیبرال‌ها در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محی الدین میرمرشدی، نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوای سپاه، سحرگاه دوشنبه در امامزاده شاهزید اصفهان، با اشاره به آیاتی از سوره انبیاء، گفت: در ابتدای این سوره ذکر شده است که مردم هر پند و موعظه‌ای می‌آید گوش می‌کنند اما مشغول سرگرمی و بازی هستند، دلهای آنها مبتلا به لهو و لعب است و همه چیزشان بازیچه شده، مخفیانه در گوشی با یکدیگر صحبت می‌کنند، می‌گویند پیامبر خدا بشری نظیر ما است و این در حالی است که به خودشان ستم می‌کنند.

حجت الاسلام میرمرشدی در ادامه افزود: قرآن خطاب به آن مردم می‌گوید به سراغ سحر و خرافات رفته‌اید در حالی که می‌دانید گرفتار غفلت و بی‌خبری هستید. در ادامه قرآن می‌فرماید این اشخاص به پیامبر اکرم(ص) نسبت‌های ناروا می‌دادند و می‌گفتند ایشان خواب پریشان می‌بیند، سپس به ایشان افترا زدند و می‌گفتند پیامبر اکرم(ص) شاعر است. از ایشان معجزه و نشانه خواستند.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه با بیان اینکه شاهد هستیم در دادگاه مفاسد اقتصادی که این روزها برگزار می‌شود، حساب به سراغ مفسدین رفته است، اظهار کرد: هیچکسی نمی‌تواند از حسابش در این دنیا فرار کند و این جدای از حسابی است که در آخرت انتظار ما را می‌کشد. چون حساب نزدیک است انسان عاقل موضوع را سرسری نمی‌گیرد و مراقب حساب خود در دنیا است، وقت توبه را نباید از دست بدهیم، اینطور نیست که خیال کنیم چون جوان هستیم فرصت توبه داریم، یک اشتباه تاریخی است اگر کسی خیال کند در آینده فرصت برای توبه و رسیدن به حساب خود دارد.

شب قدر مانند جشن تولد برای انسان است

وی خاطرنشان کرد: انسانهای غافل دچار جهل نیستند بلکه علم دارند اما از آن در جهت منفی استفاده می‌کنند و دچار بی خبری و گرفتاری می‌شوند، حساب به ما نزدیک است، یعنی اگر به سراغ حساب و کتابمان نرویم حساب به سراغ ما خواهد آمد، باید منتظر حسابمان باشیم حتی اگر به سراغ آن نمی‌رویم، حساب‌هایمان به سراغ ما خواهند آمد و قرآن نیز به این موضوع تصریح می‌کند، باید ببینیم جوابی برای حساب‌مان خواهیم داشت یا بیهوده تلاش می‌کنیم از آن فرار کنیم، وقتی که حساب سراغ ما بیاید بهانه تراشی‌هایمان سودی نخواهد داشت.

حجت الاسلام میرمرشدی شب‌های قدر را نظیر جشن تولد انسان دانست و تصریح کرد: شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن، به همین دلیل می‌توان گفت شب قدر مانند شب تولد ما است، یعنی حساب‌های ما صفر می‌شود در این شب، اما باید بخواهیم و تلاش کنیم که حسابمان صفر شود. بنابر فرمایش قرآن اکثر مردم در بی خبری هستند و تنها گروه کمی حواسشان به حساب‌شان خواهد بود. از بدبختی انسان این است که به موعظه توجه نداشته باشد، یکی از بدبختی‌های بشر عدم پند پذیری است.

استاد حوزه و دانشگاه، جهالت، خودخواهی و تکبر را سه عامل دوری شخص از موعظه و پند و نصیحت برشمرد و عنوان کرد: کسی که مبتلا به غرور و تکبر است حاضر نیست حتی پندهای قرآن کریم را هم فرابگیرد، توجه به موعظه های شانس خروج از غفلت را بالا خواهد برد و زمینه ساز خروج انسان از غفلت خواهد بود.

زنده بودن ملت ما به دلیل توجه به ارزشها است

حجت الاسلام میرمرشدی با اشاره به برخوردهای غلط و زشت کوفیان با امام علی(ع) به منظور جلوگیری از موعظه کردن ایشان، اظهار کرد: کوفیان تمام تلاش خود را به کار بستند تا ایشان خانه نشین شود و با ترور شخصیتی ایشان مانع موعظه کردن‌‌هایشان شدند، یکی از دلایلی که امروز ملت ما ملت زنده‌ای شده است این است که با علی(ع) بازی نکرده‌ است، در دفاع مقدس، در دفاع از حرم، در دفاع از انقلاب و مبارزه با طاغوت یاعلی(ع) حقیقی گفتند و پای ارزش‌ها ایستادند. کوفیان کار را به جایی رساندند که زمانی که امام علی(ع) شهید شدند افراد از اینکه ایشان در محراب نماز شهید شده متعجب می‌شدند و می‌گفتند مگر علی نماز می‌خوانده است؟ این به دلیل اهل لهو و لعب بودن آنها است.

وی ادامه داد: عده‌ای اساساً بازیگر هستند، کسی که انگشترها در دست دارد و یقه دیپلمات می‌پوشد و ریش می‌گذارد و ژست مذهبی می‌گیرد اما میلیاردها پول بیت المال و مردم را بالا می‌کشد در حقیقت با دین بازی می‌کند و موجب بدبینی مردم به دین و دینداری می‌شود، به این افراد باید گفت مردانه خیانت کنید و فساد کنید و ژست دینی نگیرید و با دین مردم بازی نکنید، انسانی که اهل دین و تقوا باشد با دین مردم بازی نمی‌کند و به مردمش خیانت نخواهد کرد.

وی عدم حق طلبی را یکی از علل پیدایش جوامعی نظیر کوفه در زمان امام علی(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسؤولان به حرف امام خمینی گوش می‌کردند کشور با این مشکلات روبرو نبود، بیش از ۳۰ سال است که لیبرال‌ها مدیریت کشور را در اختیار گرفته‌اند و موجب مشکلات بسیار برای کشور هستند، اما با این وجود امام خمینی و رهبر معظم انقلاب کاری کرده‌اند که دشمنان در نقاط مختلف جهان مرعوب و مغلوب انقلاب اسلامی هستند، در جلسه اخیر رهبر انقلاب با دانشجویان شاهد بودیم که رهبر انقلاب تصریح کردند که خط قرمزهایی که برای برجام تعیین کرده بودم رعایت نشد و من قصد ورود به جزئیات ندارم. اگر رهبری مانع برجام می‌شدند همین مردم در برابر رهبری قرار می‌گرفتند و برحامیون مدعی کارآمدی و آثار سازنده برجام می‌شدند اما امروز مدافعین برجام هم بر بی فرجامی آن اذعان دارند./1304/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
متین فیروزآبادی
ارسال نظرات