۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۰۸۷۸۵

جنایت و مکافات اباحی‌گری

جنایت و مکافات اباحی‌گری
طیف لیبرال مسلک، کِشته خویش را درو می‌کند؛ و لو در قلب کُشتن و شلیک به خود. وقتی قید و بند را برداشتند و از دل لا ابالیگری، اشرافیت سیاسی و اقتصادی در آمد.
به گزارش خبرگزاری رسا، طیف لیبرال مسلک، کِشته خویش را درو می‌کند؛ و لو در قلب کُشتن و شلیک به خود. وقتی قید و بند را برداشتند و از دل لا ابالیگری، اشرافیت سیاسی و اقتصادی در آمد؛ وقتی رانت‌های اشرافی حاصل از غارت بیت المال، در سینما و هنر و رسانه و فضای مجازی سر ریز شد و سریال‌های خانگی با مضمون عشق مثلثی و ازدواج سفید و ارتباطات بی پروا ساخت؛ وقتی بر ترویج ماهواره همت گماشتند و اجازه ترویج انواع ابتذال اخلاقی و بی عفتی را از این طریق فراهم کردند؛ وقتی اهل بدعت، حکم بر آزادی حجاب و برداشتن آن دادند و پای حمایت از مجرمان امنیتی این عرصه ایستادند؛ وقتی گسیل زنان به ورزشگاه‌هایی را که برای مردان هم سالم نیست، از نان شب واجب‌تر دانستند و حیثیت خود را پای کنسرت‌های ضد اخلاقی گذاشتند؛ وقتی دفاع از بی بند و باری و اختلاط بی حد و مرز زن و مرد را دستمایه رقابت‌های انتخاباتی برای پوشاندن بی کفایتی مدیریتی و اقتصادی کردند؛ وقتی ازدواج سالم و تشکیل خانواده را از جوانان دریغ کردند و آن‌ها را معتاد به هرزگی و بی فکری خواستند و نگفتند انبوه استعداد‌ها را چرا و به چه قیمتی به تباهی می‌کشانیم؛ و... .
 
آنگاه طبیعی است شراره‌هایی از این انحطاط و ابتذال و فساد تو در تو، به زندگی خود هاشان هم بیفتد؛ که گفته اند "ازمکافات عمل غافل مشو/ گندم از گندم بروید جو ز جو". به تعبیر مولوی "این جهان کوه است و فعل ما ندا/ سوی ما آید ندا‌ها را صدا".
 
کاش تا دیر نشده، توبه و اصلاح و جبران کنند خسارت بزرگی را که متوجه یک ملت کرده‌اند و گاهی شعله‌هایی هایی از آن بیرون می‌زند.
 
البته آتش این خیانت می‌تواند فراگیر و دامنگیر همه شود، اگر که منزجر و معترض نباشیم و در برابر جریان اباحیت با قاطعیت و بی هراس از ملامت ملامت کنندگان نایستیم.
 
این، پروژه صهیونیسم مسیحی است؛ بس خطرناک‌تر از جنگ نظامی و اقتصادی. اختیارات جدید هم نمی‌خواهد، فقط اندکی حرّیت، غیرت و احساس مسئولیت لازم دارد. /۹۹۹/ت303/س

محمد ایمانی
ارسال نظرات