۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۰۹۵۴۱
مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی:

بحرین دروازه حوزه خلیج فارس جدید و عربستان حامی مالی نشست منامه است

بحرین دروازه حوزه خلیج فارس جدید و عربستان حامی مالی نشست منامه است
مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه حمایت از فلسطین نفاق دیرینه عربی است، بیان داشت: بحرین دروازه حوزه خلیج فارس جدید و عربستان حامی مالی نشست منامه است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ایدی کوهین» روزنامه نگار برجسته و مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که  عربستان حامی مالی نشست اقتصادی بحرین است.

به گزارش منامه پست، این روزنامه نگار صهیونیست در ادامه اشاره کرد که آل سعود مانند دیگر حاکمان عربی در حمایت از فلسطین دور رویی و نفاق می کنند.  

مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی افزود: بحرین، دروازه حوزه خلیج فارس جدید است و شعارهای حاکمان عرب، صرفا یک نفاق دیرینه قدیمی است که حاکمان امروزی کشورهای عربی آن را ادامه می دهند.

گفتنی است که مقامت اسلامی، «حماس» و تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا اعلام کردند که نشست اقتصادی بحرین با موضوع «معامله قرن»، نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود و فلسطینیان در آن هرگز مشارکت نمی‌کنند.

آل سعود و حدود 500 تن از کافرمایان و بازرگانان وابسته به آل خلیفه در کنار صهیونیست ها در این نشست در اوایل تیرماه شرکت خواهند کرد که بخشی از عادی سازی روابط با صهیونیستها و خیانت به آرمان های حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین به شمار می رود./983/ب

ارسال نظرات