۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۹۶۸۷
با سخنرانی آیت الله عیسی قاسم؛

دهمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم برگزار شد

دهمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم برگزار شد
دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و همراه با سخنرانی آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با عنوان «دروازه وصال» شامگاه چهارشنبه در محل امام زاده شاه سید علی(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم که میهمان ویژه آن آیت الله حاج شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بود، جمعی از مسؤولان و شخصیت های کشوری و لشکری از جمله ارتش و سپاه جمهوری اسلامی و همین طور جمع زیادی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم حضور داشتند.

آیت الله عیسی قاسم شهید و شهادت را افتخاری برای کشور ایران و شهر قم دانست و تأکید کرد که مسیر اسلام و دین با خون شهدا مستحکم شده و این راه همچنان ادامه دارد.

بیژن سرمست استاندار قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان قم و معاون سیاسی و امنیتی استانداری از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

نشان یادواره شهدا ساخته شده با سنگ قبر مبارک مضجع شریف امام حسین(ع) به رسم یابود با حضور مسؤولان کشور و استان قم به آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم نستوه و مجاهد انقلابی بحرینی اعطا شد.

در این برنامه یادواره شهدا اجرای برنامه آن را کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، بازیگر تلویزیون و مجری برجسته صدا و سیما برعهده داشت، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان سخنران مراسم به بیان مطالب مهمی پرداخت.

وی با اشاره به قدرت بی مثال نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ایران تأکید کرد که امروز در زمینه نظامی اولین اشتباه دشمن آخرین اشتباه آنهاست.

پایان بخش این مراسم که همراه با سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع در هشتم شوال برگزار شد، مدیحه سرایی، روضه خوانی و نوحه ثرایی حاج صادق آهنگران مداح برجسته کشور و رزمنده دفاع مقدس بود./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات