۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۰۹۸۱۵
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

فعالیت ۲۰۰ مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت لرستان

فعالیت ۲۰۰ مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت لرستان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت از ابتدای تیرماه خبر داد و گفت: ۲۰۰ مبلغ به این پایگاه‌ها اعزام می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و بیان داشت: طرح اوقات فراغت از اول تیرماه آغاز می شود.

وی با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت نسل جوان افزود: روحانیان اعزامی در این پایگاه ها در جمع نسل جوان و نوجوان به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی می پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: 200 مبلغ و روحانی به پایگاه های اوقات فراغت در سراسر استان اعزام و با حضور این قشر برنامه های اوقات فراغت برگزار می شود.

وی مهم ترین محور و هدف اجرای برنامه های اوقات فراغت را تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که نسل جوان را محور قرار دادند، عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه های طرح اوقات فراغت امسال با محوریت اردوهای جهادی در قالب کلاس، اردویی و کارگاهی برای دانش آموزان و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی به برپایی پایگاه های اوقات فراغت در مناطق سیل زده لرستان و اعزام مبلغ اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای برنامه ها در این مناطق ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در جمع سیل زدگان است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات