۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۰۹۸۲۴
امام جمعه کرمان:

حمایت از ولایت فقیه مهم‌ترین وظیفه مسؤولان و مردم است

حمایت از ولایت فقیه مهم‌ترین وظیفه مسؤولان و مردم است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: حمایت از ولایت فقیه با عمل کردن به رهنمودهای رهبری به وجود می‌آید و مردم وظیفه دارند در هر شرایطی از ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: روز قیامت روز حسابرسی اعمال انسان‌ها است.
 
وی افزود: انسانی می‌تواند زندگی خوبی در دنیا و آخرت داشته باشد که به دنبال تقوا باشد تا در آخرت مدیون امام زمان (عج) نباشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که آیات زیادی در رابطه با روز قیامت داریم، خاطرنشان کرد: روز قیامت بر اساس آیات قرآن کریم نزدیک است و مردم باید مراقب اعمال خود در دنیا باشند.
 
وی ابراز داشت: خدمت خالصانه شهدا در دنیا را انسان‌ها الگوی خود قرار دهند، زیرا با اخلاص در راه خدا قرار گرفتند و توانستند خود را به خدا برسانند.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان این که خداوند پیامبران را برای هدایت مردم آفریده است، تصریح کرد: امامت در واقع اجرایی کردن آنچه که در نبوت آمده است را انجام می‌دهد تا احکام نورانی الهی اجرایی شود.
 
وی با اشاره به این که ولایت فقیه و مراجع تقلید دو هدایتگر برای مردم شناخته می‌شوند، گفت: هر دو مقام مورد تائید و تاکید اسلام است و در زمان غیبت ولایت و زعامت جامعه برعهده فقیه عادل جامع‌الشرایط اسلامی یعنی ولایت‌فقیه است.
 
امام جمعه کرمان بیان داشت: مقام معظم رهبری توانست با حرکت کردن در راه امام طاغوت را از کشور خارج کند و بتواند در مقابل ستمگران جهان بایستد.
 
وی با بیان اینکه برکات امامت و ولایت‌فقیه را بار‌ها در کشور دیده‌ایم یادآور شد: در فتنه ۸۸ که عده‌ای لغزیدند، رهبری مانند کوهی مقابل فتنه ایستاد و جامعه را از فرو رفتن نجات داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که در فتنه ۸۸ مافقین جامعه معلوم شدند، خاطرنشان کرد: در شرایطی همچون فتنه ۸۸ و جنگ‌های اقتصادی و سیاسی تنها کسی که توانست دلسوز کشور باشد، مقام معظم رهبری بود.
 
وی اظهار داشت: دشمنانی همچون آمریکا به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور هستند و می‌خواهند از هر طریقی خود را پرچم دار جهان بدانند، اما هر روز شکست می‌خورند.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنان رهبری با نخست وزیر ژاپن، افزود: مقام معظم رهبری در جواب نخست وزیر ژاپن فرمود رئیس جمهور آمریکا در حدی نیست که با او پیامی رد و بدل شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با بیان این که حمایت از ولایت فقیه مهم‌ترین وظیفه مسؤولان و مردم است، گفت: حمایت از ولایت فقیه با عمل کردن به رهنمودهای رهبری به وجود می‌آید و مردم وظیفه دارند در هرشرایطی از ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی کنند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات