۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۸۵۷

تذکر امام‌جمعه بجنورد نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی

تذکر امام‌جمعه بجنورد نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی
امام‌جمعه بجنورد با تذکر نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی، گفت: کشف حجاب در خودرو جرم است و با آن باید برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت یقین و اعتقاد به آخرت اظهار کرد: اگر فردی به عذاب قیامت یقین داشته باشد از انجام گناه دوری می‌کند و این امر باعث پیروزی انسان در زندگی می‌شود.

وی شک را ازجمله آفت‌های مهم از بین برنده یقین عنوان کرد و افزود: شبهه و شک، یقین را نابود می‌کند و باعث خاموشی نور یقین می‌شود.

امام‌جمعه بجنورد فضای مجازی را امروز عاملی برای تولید شک در جوانان برشمرد و گفت: جوانان را باید راهنمایی کرد و مراقب آنها در فضای مجازی بود که با شک و شبهه آفرینی درخت ایمان را خشک و نابود می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خون شهیدان درراه انقلاب را عاملی در برابر اقدام دشمنان برای تغییر نظام ایران دانست و ادامه داد: دشمنان غیرقابل‌اعتمادند و خانه‌های آنها همچون خانه عنکبوت بی‌پایه و اساس بوده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یعقوبی سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی را دارای برکات زیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای توسعه استان حضور سران قوا در خراسان شمالی، برگزاری جلسات و علاوه بر مشاهده کمبودها و کاستی، ارائه گزارشی در همین راستا، تا بتوان دنبال رفع مشکل آنها رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از پیگیری ویژه راه‌آهن در این سفر خبر داد و تصریح کرد: رئیس مجلس به حضور مردم در پای‌کار و تلاش و تعامل اذعان کرد و مردم را مورد تشویق قرارداد.

وی همچنین با اشاره به هفته صنایع‌دستی گفت: این هنر و فرهنگ در استان ملموس است و می‌تواند برند آن برای خراسان شمالی بسیار مؤثر باشد.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه خراسان شمالی همچنین با تذکر به برخی رفتارهای قانون شکنانه گفت: کشف حجاب در داخل خودروها جرم است و نیروی انتظامی با آن باید برخورد قاطعانه انجام دهد.

وی در انتها نسبت به برگزاری مراسم‌های شادی نامتعارف در ایام سالروز تخریب بقیع در استان ابراز تأسف کرد و افزود: به مسئولانی که در این ایام برنامه‌های شاد برگزار می‌کنند، هشدار داده می‌شود که این‌گونه مسائل را جویا شوند تا دیگر تکرار نشود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات