۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۸۶۹
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

مقام معظم رهبری، اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند

مقام معظم رهبری، اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن بار دیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر پیشنهاد مذاکره رییس جمهور آمریکا که از سوی نخست وزیر ژاپن مطرح شد، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار مهم بار دیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری با هوشیاری و آگاهی از حیله دشمن پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها دادند، افزود: این که مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن فرمودند من ترامپ را حتی شایسته مبادله پیام هم نمی‌دانم موجب تحقیر چهره رییس جمهور آمریکا در عرصه بین المللی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که موضع جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا نیز مشخص بوده است، بیان داشت: پس از خروج یکجانبه آمریکا از یک معاهده بین المللی و تشدید گسترده تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی علیه ملت ایران، طرح مذاکره مجدد با چنین دولتی به هیچ عنوان موضوعیت ندارد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که هیچ ملت آزاده و مستقلی حاضر نیست با چنین دولت متخاصم و فریبکاری وارد مذاکره مجدد شود، تصریح کرد: بدعهدی آمریکا در موضوع برجام موجب شد تا آبروی این کشور در عرصه بین المللی برود و دیگر هیچ کشوری به تعهد و حرف مقامات آمریکایی اعتماد نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که بیان مقتدرانه مواضع ملت ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیشنهاد مذاکره رییس جمهور آمریکا موجب خوشحالی دلسوزان نظام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر مسؤولان کشور نیز همگام با مقام معظم رهبری این گونه موضع گیری قاطع داشته باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها ثابت کردند به هیچ عنوان شایسته مذاکره و تعامل نیستند، تصریح کرد: دروغ و فریبکاری جزء اصول غیر قابل تغییر دولتمردان آمریکایی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که مقامات آمریکایی از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود با ملت ایران را آشکار کردند، گفت: همه رؤسای جمهور این کشور در طول دوران مسؤولیتشان همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند، اما هیچ گاه موفق نشدند و همواره شکست خوردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که منطق مقاومت موجب عقب نشینی دشمن از مواضع زیاده خواهانه اش می‌شود، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف به دست آورده نتیجه چهل سال مقاومت در برابر فشار، تهدید و تحریم دشمنان این انقلاب بوده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات