۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۰۹۹۶۸
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان خبر داد؛

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان سیل زده کمیته امداد و بهزیستی

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان سیل زده کمیته امداد و بهزیستی
سردار شاهوارپور گفت: طبق توافقات صورت گرفته ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان سیل زده کمیته امداد و بهزیستی به مرور زمان ساخته می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، عصر امروز در آیین کلنگ زنی طرح جهاد همبستگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار بر آن شده است تا سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجموعه‌های معین در مناطق سیل زده با اولویت ساخت منزل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد.
                                     
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: امروز در روستای حموله از توابع منطقه بامدژ مراسم کلنگ زنی ساخت منزل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت و بنا داریم تا با همت گروه‌های جهادی که شبانه روز و مجاهدانه در روز‌های سخت سیل یاری رسان سیل زدگان بودند، این حرکت بزرگ جهادی صورت بگیرد.
                                         پ/ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان سیل زده کمیته امداد و بهزیستی
سردار شاهوارپور افزود: در گام نخست ساخت ۸۸ واحد مسکونی انجام می‌شود هر چند که طبق توافقات صورت گرفته ۵۰۰ واحد مسکونی است که به مرور زمان ساخته خواهند شد.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما آن است که با هزینه کم، کار خوب و فنی و با نظارت بنیاد مسکن ارائه شود ضمن اینکه جلب رضایت مددجویان نیز برای ما بسیار مهم است.

لازم به ذکر است؛ آیین کلنگ زنی طرح جهاد همبستگی ملی احداث و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق سیل زده از سوی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان، امروز در شهر الهایی انجام شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات