۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۱۰۱۶۷
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قم:

کشور در عرصه عفاف و حجاب چشم به قم دوخته است

کشور در عرصه عفاف و حجاب چشم به قم دوخته است
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: دشمن برای ضربه زدن به مسئله عفاف و حجاب به‌ویژه در قم برنامه‌ریزی عمیقی کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم مرضیه ابراهیم آبادی در دومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با بیان اینکه امروزه اهمیت مسئله عفاف و حجاب نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است، اظهار کرد: دشمنان در استان‌های مختلف کشور برعلیه عفاف و حجاب فعال هستند که نتیجه آن وقوع حوادثی مانند حادثه گیلان و ضرب و شتم وحشیانه بانوی آمر به معروف بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی‌طالب(علیه السلام) افزود: نگاه کشور در زمینه عفاف و حجاب به قم است، دشمن برای ضربه زدن به مسئله عفاف و حجاب به‌ویژه در قم برنامه‌ریزی عمیقی کرده است، ما نیز باید تمام تلاش خود را برای دفاع از عفاف و حجاب به کار گیریم.

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز کشتار جمعی شهدای مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب تصریح کرد: یادواره شهدای گوهرشاد گام مهمی برای نشان دادن اهمیت مسئله عفاف و حجاب و انتقال این مسئله به نسل جوان است.

خانم ابراهیم ‌آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۱ تیرماه مصادف با روز جمعه است، می‌توانیم مراسم تجمع و راهپیمایی عفاف و حجاب را با حضور جمع زیادی از مردان و زنانی که دغدغه عفاف و حجاب دارند برگزار کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی‌طالب(علیه السلام) تشریح کرد: می‌توانیم در برنامه عفاف و حجاب از ظرفیت جامعه‌المصطفی‌العالمیه و بانوانی که از کشورها و ادیان دیگر به اسلام و حجاب و عفاف روی آورده‌اند نیز استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه خانم فرخانده عضو کارگروه عفاف و حجاب ابراز کرد: ما دغدغه برگزاری یک برنامه‌ پیرامون عفاف و حجاب در شان بانوان قم داشته و از ابتدا بنا داشتیم که به صورت جهادی این کار را انجام دهیم، هدف ما از این جلسه نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری یک برنامه استانی همراه با تجمع عظیم بانوان قم است./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات