۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۱۰۲۰۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دیپلماسی مقاومت تنها راه شکست آمریکا است

دیپلماسی مقاومت تنها راه شکست آمریکا است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امروز تنها راه عقب نشینی دشمن از مواقع زیاده خواهانه خود استفاده از دیپلماسی مقاومت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نوشهر به مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: مقام مقام معظم رهبری به حق ادامه دهنده خط و راه امام خمینی (ره) هستند.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) نیز همواره با اقتدار در برابر زیاده خواهی نظام سلطه ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب همان مسیر را در مقابله با دشمن دنبال می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، رمز پیروزی‌های چهل ساله نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت بزرگ ایران تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری در برابر زیاده خواهی‌های دشمن با اقتدار ایستاده اند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها بود، بیان داشت: رهبری معظم انقلاب بار دیگر منطق مقاومت را در آن دیدار مهم به نمایش گذاشتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری تنها راه پیروزی در برابر فشار‌های دشمن را ایستادگی و مقاومت عنوان کردند، افزود: سایر مسؤولان کشور نیز باید همگام با مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های دشمن بیاستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر نشان دادند در برابر هجمه‌ها و فشار‌های دشمن از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: امروز تنها راه عقب نشینی دشمن از مواقع زیاده خواهانه خود استفاده از دیپلماسی مقاومت است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا هیچ گاه به دنبال مذاکره با ایران اسلامی نیست و تنها در پی امتیاز گیری از کشورمان است، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند هدف آمریکا از مذاکره با کشورمان محدود کردن نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مذاکره با آمریکا در شرایط فشار و تحریم، مضحک است، بیان داشت: کشوری که به راحتی از هر تعدی بین المللی یک جانبه خارج می‌شود به هیچ عنوان شایسته احترام متقابل و یا مذاکره مجدد نیست./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات