۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۱۱۰۲۹
مدیرکل اوقاف لرستان:

سرمایه گذاری در موقوفات نیازمند تلاش مضاعف است

سرمایه گذاری در موقوفات نیازمند تلاش مضاعف است
مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان احیا و سرمایه گذاری در موقوفات را نیازمند تلاش مضاعف عنوان کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها در این زمینه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، بعداز ظهر امروز در جلسه هفتگی ستاد استانی در این سازمان بر ضرورت احیای موقوفات تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه از سوی سازمان های اوقاف و دیگر نهادهای فرهنگی و حوزوی تلاش بیشتری در زمینه احیای موقوفات ضرورت گیرد، افزود: با توجه به اهمیت موقوفات باید فرهنگ وقف بین مردم نهادینه شود.

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: به جهت اقتصادی نیز نباید سرمایه گذاری در موقوفات را فراموش کرد، از این رو با تلاش مضاعف و با هدف بهره وری بیشتر از موقوفات در این راستا باید اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با اشاره به تبلیغ و حضور روحانیت بین مردم اظهار داشت: روحانیت باید تبیین و ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات را در اولویت برنامه های تبلیغی خود قرار دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: باید واقفان را به سمت وقف های جدید و نیازهای جامعه هدایت کرد و با تبیین این مهم گره ای از مشکلات را در عرصه های مختلف باز کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات