۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۲۸۴

ادعای تازه وهابيت درباره حلال بودن آواز و موسیقی

ادعای تازه وهابيت درباره حلال بودن آواز و موسیقی
وهابيت در ادامه به سخره گرفتن باورهای مسلمانان عربستان، طی ادعایی تازه گفته است که 150 عالم دینی مسلمان قائل به حلال بودن آواز و موسیقی هستند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «حاتم عارف العونی» استاد وهابی مطالعات عالی دانشگاه ام القری در عربستان ادعا کرد که 150 عالم دینی مسلمان قائل به حلال بودن آواز موسیقی هستند.

به گزارش وبسایت خبری «الشبکة العربیة» حاتم العونی در ادامه به سخره گرفتن باورهای مسلمانان عربستان، اخیرا گفته بود که یاران پیامبر اسلام نیز موسیقی گوش می دادند.

این ادعاهای العونی در حالی است که مسلمانان عربستان با فتواهای اخیر برخی مفتیان این کشور مبنی بر حلال بودن رقص و آواز، مخالفت کرده اند.

مفتیان درباری آل سعود در راستای پیش‌برد اصلاحات فرهنگی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، در حال اسلام زدایی از میان مسلمانانی هستند که تحت سیطره این رژیم با تهدیدهای دینی مواجهند.

بن سلمان با تشکیل هیأت تفریح و سرگرمی، ضمن ترویج بی بند وباری در عربستان، باورهای مسلمانان این کشور را به سخره گرفته است.

امسال قرار است ده ها برنامه کنسرت و جشنوارهای رقص و آواز در عربستان سعودی به دستور هیأت غیراخلاقی مذکور، برگزار شود./983/ب

 

ارسال نظرات