۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۱۱۲۸۵
حجت الاسلام درویشی:

خون شهدای ۷ تیر سند مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی است

خون شهدای ۷ تیر سند مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی است
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: واقعه هفت تیر و خون شهدا سند مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعداز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: خون شهدای هفت تیر سند مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شهدا خون خویش را برای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب فدا کردند؛ واقعه هفت تیر و خون شهدا سبب حفظ و بقای انقلاب شد.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه در طول تاریخ سردمداران کفر و شرک اصول مشترکی دارند و یکی از این اصول مقابله با حق و عناد و دشمنی با حق بوده است، عنوان کرد: امروز ظهور این خصوصیات در ترامپ و صهیونیست قابل رؤیت است.

وی با بیان اینکه رفتار ترامپ و استکبار منتسب به سردمداران کفر و شرک در طول تاریخ است، افزود: از دیگر خصوصیات سردمداران شرک در تاریخ تلاش در جهت حفظ روحیه وابستگانش و بزرگنمایی است.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه داعش زاییده صهیونیست ها و با پول سعودی ها که توسط سربازان اسلام از بوته خفه شد، خاطرنشان کرد: داعش برای معرفی دین بدلی اسلام به جای حقیقت تشیع درست شد و اگر آمریکایی ها میلیاردها دلار هزینه می کردند که جوانان آزاده عالم را از تشیع و حقیت دین اسلام دور کنند به اندازه داعش اقدام علیه دین نمی شد.

وی به اراده و اعتقاد ملت ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان باید بدانند ایران اسلامی نیروی الهی دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: سپاه مقتدر اسلام و نیروهای مسلح ایران پهپاد مدرن آمریکا را ساقط کردند.

وی در ادامه به ایام درگذشت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه شیعه قدمتی به پایه گذاری امام باقر(ع) و امام صادق (ع) دارد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات