۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۱۳۲۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

پذیرفته نشدن نامه ترامپ از سوی رهبری هدایت الهی بود

پذیرفته نشدن نامه ترامپ از سوی رهبری هدایت الهی بود
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: اگر نامه ترامپ از سوی رهبر معظم انقلاب پذیرفته نشد یک تصمیم ساده نبود بلکه هدایت الهی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب صبح امروز جمعه در آیین وداع با شهید تازه تفحص شده شهید علیرضا میرزایی و مراسم شب شهادت امام صادق (ع) در آستان مقدس سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان با تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: شهادت چراغ هدایت است و باید باشد تا مردم را هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه شهید تا زمانی که از دنیا نرفته راه عمل برایش باز است و دفاع از اسلام بهترین عمل و آخرین عملی است که شهید برای آن به شهادت می‌رسد، افزود: هر شهیدی که به شهادت می‌رسد دشمن تصور می‌کند یک نیروی دفاعی نابود شده است در حالیکه با شهادت هر نیروی مدافع اسلام چندین نیروی مدافع اسلام اضافه می‌شود، اما دشمن این موضوع را  نمي فهمد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب همچنین با بیان اینکه عاقبت شهدا تضمین شده است، گفت: خداوند جان و مال مومنین را در برابر بهشت خریده است و شهید جان خود را در راه خدا می‌فروشد و شهیدی که جان خودش را در راه خدا می‌دهد خداوند سند امضا شده جنت را به او هدیه می‌دهد.

وی افزود: ملت قهرمان ایران طی ۴۰ سال گذشته از امام زمان خود تبعیت کردند و در همه صحنه‌ها حاضر شدند و حتی برای دفاع از حرم نیز مدافع حرم شده و شهید حججی‌ها شدند و در نتیجه به عزتی رسیدیم که مزد همه سختی‌ها و مشکلات را رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن که آمریکا را تحقیر کرد و ترامپ را شایسته مبادله پیام و مذاکره ندانست.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: اگر رییس یک ابر قدرت دنیا از نخست وزیر ژاپن که طی چهل سال گذشته هیچ رابطه‌ای با ایران نداشته است می‌خواهد نامه ترامپ را به رهبر ایران برساند، نخست وزیر ژاپن وقتی صلابت علوی و عظمت مصطفوی رهبری را می‌بیند مبهوت قدرت الهی می‌شود و نامه ابرقدرت دنیا را زیر پای خود می‌گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر ابر قدرت‌های جهان به دلیل مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران در مقابل آمریکا و استکبار جهانی و تبعیت از رهبری است.

وی تصمیم گیری برای تحویل گرفتن نامه ترامپ و باز شدن این نامه را تصمیم بسیار سخت و پیچیده‌ای خواند و عنوان کرد: اگر نامه ترامپ از سوی رهبری پذیرفته نشد یک تصمیم ساده نبود بلکه هدایت الهی بود.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی که امام حسن مجتبی (ع) گرفت چنانچه امام حسین (ع) می‌گرفت اسلام نابود شده بود و اگر تصمیمی که امام حسین (ع) گرفت امام حسن (ع) می‌گرفت اسلام نابود شده بود، بنابراین لزوم بازشدن و نشدن نامه ترامپ همان ‹‹ان تنصروا الله ینصرکم›› بود که اگر مرا یاری کنید من هم شما را یاری خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: خداوند رهبری را یاری کرد تا نامه ترامپ باز نشود، چرا که اگر نامه ترامپ باز می‌شد باید به دستورات در نامه عمل می‌شد و عمل به دستورات نامه برابر با نابودی بود و اگر هم به دستورات در نامه عمل نمی‌شد باز هم نابودی بود، بنابراین تنها راه برون رفت این بود که نامه ترامپ باز نشود که نشد.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار داشت: بعد از تحقیر آمریکا از سوی رهبری با هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی آن هم با یک موشک ایرانی که بهت و حیرت دنیا را به دنبال داشت برای چندمين بار آمریکا تحقیر شد که این نشان دهنده اقتدار ایران و همان ‹‹ان تنصروا الله ینصرکم›› است که اگر خدا را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد./۱۳۰۷/پ202/ب1
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات