۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۱۲۹۲۹
در ایام دهه کرامت؛

سفیران امام هشتم از بیماران سرطانی بیرجند عیادت کردند

سفیران امام هشتم از بیماران سرطانی بیرجند عیادت کردند
سفیران امام هشتم(ع) به همراه پرچم متبرک حرم رضوی امروز با حضور در مرکز ایران مهر بیرجند از بیماران سرطانی این مرکز عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سفیران امام هشتم(ع) به همراه پرچم متبرک حرم رضوی امروز با حضور در مرکز ایران مهر بیرجند از بیماران سرطانی این مرکز عیادت کردند.

خدام حرم رضوی ضمن دلجویی و عیادت از بیماران سرطانی پرچم حرم امام رضا(ع) را گردانده و بیماران نیاز، حاجت و سلامتی خود را از امام رضا(ع) و خداوند متعال خواستار شدند.

خدام حرم امام هشتم(ع) برای بیماران این مرکز شفای کامل از خداوند متعال طلب کردند و اشک شوق را به چشمان این بیماران هدیه کرده و پلی برای زیارتی از راه دور گرداگرد حرم مطهر رضوی به امید آزادی و شفاعت در دنیا و آخرت شدند.

در ادامه نیز خدام حرم رضوی در بیمارستان میلاد حضور یافتند و از بیماران این بیمارستان‌ نیز در بخش‌های مختلف عیادت و دلجویی کردند.

در پایان نیز کاروان این امام همام با اهدای بسته‌های متبرک، عطر و بوی رضوی را در فضای بیمارستان طنین انداز کردند.

همچنین مرکز آموزشی مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) نیز امروز میزبان سفیران حرم امام رضا(ع) بودند و این کاروان حال و هوای حرم امام مهربانی‌ها را به میان پرسنل وظیفه و پایور این مجموعه آوردند.

در ابتدای این مراسم نیز خادمان حرم مطهر رضوی با حضور بر مزار شهید گمنام به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند و سپس یکی از خادمان رضوی صلوات خاصه را قرائت کرد و پرسنل پایور و وظیفه نیز با ادای احترام سلام نظامی به احترام پرچم متبرک ملکوتی امام هشتم(ع) ایستادند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات