۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۱۳۱۷۸

خسارت‌های سنگین مزدوران عربستان در حجه

خسارت‌های سنگین مزدوران عربستان در حجه
بر اثر عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان حجه خسارت‌های سنگینی به مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان حجه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

نیروهای یمنی با یک فروند موشک زلزال 1 و موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع مزدوران در بخش حیران در شمال غرب حجه را در هم کوبیدند که بر اثر این حملات ده‌ها تن از مزدوران کشته و زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد آمد.

تاکید دولت قانونی یمن بر مقابله با جنگ اقتصادی

مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن روز شنبه در دیدار با وزرا و مسئولان دولت نجات ملی بر ضرورت تلاشی جدی برای مقابله با جنگ اقتصادی که ائتلاف متجاوز سعودی از آن به عنوان سلاحی برای به زانو در آوردن ملت یمن استفاده می‌کند تاکید کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
شکست بن سلمان در یمن بسیار سخت تر از گیر افتادن سردمداران امریکایی در ویتام است، زیرا مسلمان توپ و تشر شیطان را برضد مسلمان بکار نمی برد و خداوند سخت عذاب می دهد, شیعه و سنی برادرند و زیر چکمه های شیطان نمی روند که خداوند سخت عذاب می دهد
0
0