۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۱۳۲۱۹
حجت الاسلام والمسلمین غفوری:

پیشبرد منطق اهل بیت در جهان نیازمند همت جهادی حوزه است

پیشبرد منطق اهل بیت در جهان نیازمند همت جهادی حوزه است
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها به برنامه های راهبردی برای گسترش معارف هل بیت(ع) در جهان اشاره کرد و گفت: پیشرفت در این زمینه نیازمند همت جهادی حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، ظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید حوزه علمیه برادران لرستان تبلیغ را خروجی مهم حوزه خواند و گفت: نقش حوزه در تعمیق و گسترش معارف قرآنی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی عنوان داشت: مبلغان حافظان دین و پاسداران انتقال و گسترش معارف قرآنی و اخلاقی در جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری به برنامه های حوزه علمیه شیعه در زمینه پیشرفت منطق اهل بیت(ع) در جهان و تعمیم معارف دینی در داخل و خارج از کشور اشاره و اظهار داشت: همت و پشتکار علما و روحانیت لازمه تحقق این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه همت، تلاش، مجاهدت و تبلیغ جهادی مبلغان می توان طرح های بنیادین و راهبردی را در زمینه پیشرفت منطق اهل بیت(ع) در جهان و تعمیم معارف دینی در داخل و خارج از کشور گام های موفق و مؤثری برداشته شود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه  در امور استان ها از تهیه و اجرای 500 طرح راهبردی در سه سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح ها به همت حوزه علمیه کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات و مطالبات رهبری، مراجع و علما امروز اراده ای عظیم در راستای پیشرفت معارف قرآنی و اهل بیت(ع) در جهان فراهم شده است و از ظرفیت ها باید استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تأکید کرد: در راستای پیشرفت روز افزون نشر معارف دینی و قرآنی باید اراده قوی و همت جهادی داشته باشیم./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات