۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۱۳۲۲۵
امام جمعه خرم آباد:

رسانه ها افسران جنگ نرم هستند

رسانه ها افسران جنگ نرم هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان رسانه ها را افسران جنگ نرم خواند و گفت: برای انجام وظیفه رسانه ها باید آموزش های لازم را ببینند و بر آگاهی و قدرت تحلیل خویش بیفزایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار اصحاب رسانه استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، زلزله کرمانشاه و سیل لرستان را دو آزمون برای نوع دوستی و همدردی مردم عنوان کرد.

ضرورت استفاده از اشتراکات در رشد و پیشرفت جامعه

وی به وجوه مشترک فرهنگی، آداب، رسوم، دیانت‌ها، باورها و انقلابی بودن صفات و خصوصیات اخلاقی مشترک استان لرستان و کرمانشاه پرداخت و افزود: باید از این اشتراکات و توانمندی‌ها در راستای رشد و تعالی فرهنگی دو استان و کشور بهره مند شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عصر حاضر را دوران ارتباطات خواند و اظهار داشت: امروز با فضای اطلاعاتی گسترده مواجه هستیم که مرزهای جغرافیایی را از بین برده است و مخاطب گسترده و تنوع مخاطب دارد.

وی ادامه داد: امروز ابزار اطلاع رسانی آسان شده و در جامعه امروز دوره‌ای است که همه امور به صورت باز اداره می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت همکاری رسانه ها تأکید کرد و گفت: رسانه یک قوت و ابزار برای ضربه زدن است، رسانه‌ها باید به عنوان افسران جنگ نرم آموزش و تعلیمات لازم را دیده و بر آگاهی‌های خود به صورت مداوم بیفزاید و قدرت تحلیل را بالا ببرند.

وی یادآور شد: امروز رسانه‌های غربی با استفاده از کلمات زیبا و چند پهلو مانند حقوق بشر و دموکراسی و مبارزه با تروریسم و آزادی زنان و حقوق شهروندی می‌خواهد به اهدافشان برسند، رسانه ها به عنوان یک ابزار تأثیرگذار باید سطح آگاهی خویش را بالا ببرند و جلوی دسیسه های رسانه های غربی گرفته شود.

امام جمعه خرم آباد آگاهی بخشی به جامعه در عرصه جنگ نرم را وظیفه رسانه‌ها خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها باید در زمینه مقاومت سیاسی، فرهنگی، خانوادگی و اقتصادی گزارش‌های متعدد تهیه و بصیرت افزایی کنند و جهت گیری درست داشته باشند./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات