۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۱۳۳۹۱
حجت الاسلام حاتمی:

معلمان در نهادینه سازی فرهنگ حجاب نقش آفرینی کنند

معلمان در نهادینه سازی فرهنگ حجاب نقش آفرینی کنند
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان به نقش معلمان در نهادینه سازی ارزش ها تأکید کرد و گفت: معلمان در نهادینه سازی فرهنگ حجاب نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی حاتمی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، در همایش حجاب و عفاف که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، گفت: حجاب موجب ارتقای سلامت جامعه و مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی می شود.

وی بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ حجاب در جامعه تأکید کرد و افزود: اگر جوانان را جذب نکنیم آنان به سمت غرب گرایش پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام حاتمی ماحصل بی‌ حجابی در جامعه را ناآرامی ذهنی و روانی عنوان کرد و گفت: فمینیسم امروز در خانواده‌ها ورود پیدا کرده است و در دنیای امروز جنگ بین سنت و مدرنیته جدی شده است.

وی در ادامه بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: امروز وظیفه بانوان فرهنگی به‌عنوان حجاب‌بانان جامعه سنگین‌تر شده است، بانوان باید با حفظ حجاب فرهنگ این مهم را بین فرزندان نهادینه سازند و جلوی آسیب ها گرفته شود.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان بیان کرد: معلمان با توجه به رسالتی که دارند در عرصه فرهنگی ایفای نقش کنند و در کلاس درس از روش استفاده از تمثیلات برای ایفای نقش تربیتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه کار معلم و آثار کار فرهنگی در آینده مشخص می‌شود، گفت: در سایه روحیه جهادی و انقلابی باید در راستای نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها گام برداشت./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات