۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۱۳۴۵۲
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

سرنگونی پهپاد آمریکایی سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد

سرنگونی پهپاد آمریکایی سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد، گفت: این اقدام، سناریوی آمریکا در برخورد نظامی با ایران را به هم ریخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در نشست نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، وی با بیان اینکه صحبت های محکم و قاطع مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن تاثیرات بسیاری داشت اظهار داشت: مواضع بسیار قاطع رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن به صورت گسترده در عرصه منطقه و جهان تاثیرات زیادی داشت به طوری که در میان عرب‌زبان‌ها یکی از کلیپ‌های رهبر انقلاب نزدیک ۴۵۰ هزار بازدید خورده بود.

وی با بیان اینکه خروج تدریجی از برجام غرور ملی را بالا برد گفت: نشان داد زمانی نظام تصمیم به مذاکره گرفته بود ولی وقتی از طرف اروپایی ها و آمریکا بدقولی شد نظام جمهوری اسلامی هم تصمیم می‌گیرد اقداماتی را شروع کند و دو قدم برداشت و قدم سوم در نیمه شهریور خواهد بود قاطعیت نظام جمهوری اسلامی در تصمیمات خود را نشان داد.

میرتاج الدینی با بیان اینکه روش تدریجی از برجام نشان داد که ما اگر محکم و قاطع داشته باشیم تثبیت مسائل اقتصادی را هم به دنبال خواهیم داشت خاطرنشان کرد: البته برخی اقدامات بانک مرکزی همراه با این اقتدار نظام وضعیت اقتصادی را از لحاظ نوسانات هم تا حدودی تثبیت کرد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه سرنگونی پهپاد جاسوس آمریکایی توسط سپاه سرمایه اجتماعی را افزایش داد گفت: این اقدام سناریو آمریکا در برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را به هم ریخت و این فرمایش رهبر انقلاب که فرموده بودند دوره بزن و در رو تمام شده است به اثبات رسید. تصمیم سپاه فوق العاده بود و درست هدف اصلی برنامه ریزی دشمن و سناریوی آمریکا را به هم ریخت.

وی ضمن تاکید بر اینکه این اقدام موضع اقتدار سرمایه اجتماعی را در کشور بالا برد خاطر نشان کرد: اگر در مسائل اقتصادی هم ایستادگی و مقاومت را داشته باشیم به چنین نتایجی خواهیم رسید باید در این راستا تقویت ارتباطات منطقه‌ای با کشورهای همسایه را پیش ببریم چون به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال ما کمک می‌کند.

محمد قمین
ارسال نظرات