۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۱۶۵

اعتصاب عمومی سفیران رژیم صهیونیستی

اعتصاب عمومی سفیران رژیم صهیونیستی
دیپلمات‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‌های کابینه در اهمال وزارت خارجه اعتصاب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سندیکای کارمندان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تمام هیئت‌های دیپلماتیک این رژیم هفته آینده در اعتراض به سیاست‌های کابینه در قبال این وزارتخانه اعتصاب خواهند کرد.

این سندیکا اعلام کرد که تصمیم مذکور در واکنش به دعوت 90 رییس سفارتخانه و هیأت‌های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی و در اعتراض به تضعیف شدید جایگاه وزارت خارجه و کاهش شدید بودجه عملیاتی هیئت‌ها در تمامی نقاط دنیا و نقض گسترده حقوق نمایندگان دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف انجام می‌شود.

دیپلمات‌های صهیونیستی تأکید کردند که کابینه با رفتار کنونی خود به دنبال تخریب ساختارهای دیپلماتیک حرفه‌ای است تا تل آویو تنها رژیمی در دنیا باشد که اقدامات دیپلماتیک خود را به صورت سازماندهی شده دنبال نمی‌کند.

این وزارتخانه حاکمیت رژیم صهیونیستی را به نادیده گرفتن توانمندی‌ها و تجربه‌های خود متهم و تأکید کرد که این موضوع در سطح داخلی و حرفه‌ای قابل‌پذیرش نیست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حدود دو ماه پیش از وضعیت نیمه‌تعطیل فعالیت‌های دیپلماتیک در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از بحران شدید مالی رنج می‌برد و این بحران به دلیل کسر بودجه بالای این وزارتخانه است که به حدود 400میلیون شیکل ( 115 میلیون دلار) رسیده است و در کم‌ کردن بودجه این وزارتخانه از ابتدای سال 2019 ریشه دارد./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات