۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۱۶۸

زندانی شدن یکی دیگر از شاهزاده‌‌های زن اماراتی

زندانی شدن یکی دیگر از شاهزاده‌‌های زن اماراتی
یک مجله انگلیسی از شرایط مصیبت‌بار و زندانی شدن یکی دیگر از شاهزاده‌های زن اماراتی در دبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجله ساندی‌تایمز دیروز در گزارشی به قلم لوئیس کالاهان از نامه‌هایی رونمایی کرد که شرایط مصیبت‌بار زندگی «شمسه» دختر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی را نشان می‌دهد.

این نامه که با قلم آبی و با خطی خوب و مرتب نوشته شده، در تاریخ 16 سپتامبر 1999 نگاشته شده و در آن آمده است: مدتی است که به فکر فرار افتاده‌ام؛ البته می‌دانم که این موضوع هیچ‌یک از مشکلات را حل نمی‌کند. فکر کردم با مادرم در این رابطه صحبت کنم، اما متوجه شدم که این موضوع امکان ندارد.

شمسه این نامه را به دختر دایی‌اش که متأهل است و در انگلیس زندگی می‌کند، نوشته است. نام او قبلاً فاطمه صابری بود، اما بعدها نامش را تغییر داده است. شمسه که در آن زمان 18ساله بوده از غم و اندوه فراوان خود در دبی سخن می‌گوید و توضیح می‌دهد که چندی قبل به‌دنبال خودکشی بوده است.

وی کمتر از یک سال بعد با خودرویی از قصر پدرش فرار کرد. او خودرو را رها کرد و ناپدید شد. عملیات جستجوی وی دو هفته به طول انجامید و گفته می‌شود وی در نهایت پیدا شده و بنا به دستور خانواده به دبی انتقال داده شد. شمسه از آن زمان تاکنون دیده نشده است. مدافعان وی به‌ویژه خواهرش لطیفة می‌گوید که او با داروهای مسکن و با اجبار در قصرهای پدرش در دبی نگهداری می‌شود./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات