۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۲۵۰
فرهنگی:

پخش یک فیلم امنیتی ارتباطی با وزیر دفاع ندارد

پخش یک فیلم امنیتی ارتباطی با وزیر دفاع ندارد
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی معتقد است مسؤولیت پخش هرگونه فیلم امنیتی در صحن علنی پارلمان در ابتدا بر عهده هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه سی و یکم تیرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و پس از بحث در خصوص پخش یک فیلم امنیتی با موضوع «دو تابعیتی‌ها» از مجلس شورای اسلامی طی اخطاری خطاب به هیأت رییسه گفت: سوال بنده این است که پخش یک فیلم امنیتی در وهله نخست چه ارتباطی با وزیر دفاع داشت.

وی ادامه داد: زمانی که یک فیلم در مجلس شورای اسلامی پخش می‌شود، اگر حاوی مطالب خلاف واقع باشد مسؤولیت آن به هیأت رییسه پارلمان است.
 
فرهنگی تصریح کرد: باید مشخص شود که کدام عضو هیأت رییسه پارلمان اجازه فیلمی را از تریبون علنی پارلمان داده که ایجاد حاشیه کرده است.

گفتنی است عبدالرضا مصری به عنوان رییس جلسه در پاسخ به فرهنگی بیان داشت: موضوع مطرح شده از سوی شما به زودی در هیأت رییسه پارلمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است پخش یک فیلم با موضوع «دو تابعیتی‌ها» از صحن مجلس شورای اسلامی حواشی مختلفی را ایجاد کرد که امروز به همین دلیل امیر حاتمی وزیر دفاع مجبور به حضور در پارلمان شد. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات