۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۴۰۱

پذیرش مرکز تخصصی تفسیر صادقین در سطح ۳

پذیرش مرکز تخصصی تفسیر صادقین در سطح ۳
مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین برای سطح سه از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش دانش پژوه از سوی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین گفت: این پذیرش در راستای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد.

معاون اجرایی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین با اشاره به شرایط نام نویسی در این مؤسسه گفت: دارا بودن مدرک سطح 2 حوزه علمیه، عدم اشتغال در سایر مراکز علمی، سکونت در قم و حداکثر سن 35 سال از جمله شرایط نام نویسی در مؤسسه صادقین است.

وی ادامه داد: دوره سطح سه مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین عصرها از شنبه تا چهارشنبه به مدت دو ساعت در شش ترم به مدت سه سال برگزار می شود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: از مزایای پذیرش در مرکز تخصصی صادقین می توان به ارائه خدمات پژوهشی، پرداخت کمک هزینه آموزشی، ارائه مدرک سطح سه حوزه علمیه، درج مقالات علمی دانش پژوهان در فصلنامه های علمی و معرفی به مراکز مختلف آموزشی و همایش های علمی اشاره کرد.

وی در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در پذیرش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین، اظهار کرد: طلاب دارای شرایط می توانند تا دهم مردادماه به صورت حضوری به خیابان معلم، خیابان شهیدین، پلاک 110 مرکز تخصصی صادقین مراجعه کنند یا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09191483911 ارسال کنند.

معاون اجرایی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین ادامه داد: پس از اتمام زمان نام نویسی با متقاضیان جهت انجام مصاحبه علمی تماس گرفته خواهد شد./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات