۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۱۴۴۳۷
سردار فدوی در شهرکرد:

دشمن توان مقابله با سپاه پاسداران را ندارد

دشمن توان مقابله با سپاه پاسداران را ندارد
سردار فدوی با تأکید بر اینکه سپاه پرچم لا اله الا الله را بر فراز همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد، گفت: خوشا به حال پاسدارانی که همچنان بر عهد خود ایستاده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده که به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است، با اشاره به نقش همسران و فرزندان کارکنان سپاه در پیشبرد اهداف این مجموعه انقلابی خاطرنشان کرد: به یقین اگر همراهی و همکاری خانواده‌ها نبود پاسداری از انقلاب یا صورت نمی‌گرفت یا آنگونه که باید نبود.

وی با تأکید بر اینکه پاسداری همه جانبه از انقلاب در همه ابعاد کار آسانی نیست، اظهار کرد: سپاه پاسداران نشان داده است برای صیانت و حفاظت از انقلاب سر می‌دهد و جانفشانی می‌کند که تقدیم بیش از ۴۰ هزار پاسدار گواهی بر این ادعا است.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم لا اله الا الله را بر فراز همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد، ادامه داد: خوشا به حال پاسدارانی که همچنان بر عهد و پیمان خود ایستاده اند و آماده فدا کردن جانشان برای انقلاب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز مردم جانانه پای نظام و رهبری ایستاده اند، تصریح کرد: به یقین اگر ائمه ملتی به وفاداری مردم ایران داشتند، هیچ گاه مورد ظلم واقع نمی‌شدند؛ به لطف الهی از این جهت به خود می‌بالیم که مثل کوه پشت سر نائب امام زمان (عج) ایستاده ایم.

وی خطاب به خانواده پاسداران تأکید کرد: دشمن توان مقابله با سپاه پاسداران را ندارد به همین دلیل همه توان خود را به سمت خانواده‌های آن‌ها معطوف کرده است؛ مراقب باشید در این عرصه از شوهران خود عقب نمانید.

سردار فدوی با بیان اینکه مستکبرین و شیاطین عالم در طول تاریخ از زن به عنوان ابزاری برای خباثت و شیطان صفتی خودشان بهره برده اند، گفت: متأسفانه اکنون نمایندگان این شیاطین در خیابان‌ها جولان می‌دهند که همسران و دختران پاسداران باید با اندیشه نقش خود را در مقابله با این حربه دشمن مشخص کرده و از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای پاسداری از انقلاب اسلامی باید تفکر کرد، برنامه داشت و عمل کرد، افزود: امام راحل پاسداری از خود را مقدم بر پاسداری از انقلاب می‌دانستند، زیرا کسی که نتواند از نفس خود پاسداری کند نمی‌تواند پاسدار ارزش‌های انقلاب باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حجاب دستور جمهوری اسلامی نیست و دستور اسلام است، ادامه داد: لجبازی با موضوع حجاب لجبازی با خداست و انقلاب اسلامی افتخار می‌کند که دستور خدا را قانون کرده است.

وی با اشاره به اینکه نقض کنندگان حجاب در جامعه نمی‌دانند که حجاب و عفاف یک دستور الهی است، اظهار کرد: بانوان عفیف جامعه باید این ارزش الهی و اسلامی را برای همه زنان جامعه تبیین کنند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: دشمنان گمان می‌کنند که می‌توانند در جبهه جنگ نرم مانند پیروزی‌هایی که در تاریخ از این طریق داشته اند انقلاب را استحاله کنند، اما بدانند که انقلاب اسلامی پرقدرت، پرشور و سرشار از انرژی و پایبند به شعار‌های الهی خود به پیش می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه اکنون انقلاب اسلامی اقتداری جهانی دارد، تصریح کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند بار‌ها و در حوادث گوناگون به شکست خود در برابر رزمندگان ایران اعتراف کرده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها یک بار در سال‌های ابتدای انقلاب و بار دیگر در دستگیری ملوانان متجاوز آنان مقابل پاسداران ایران زانو زده اند، اضافه کرد: این پیروزی‌ها به دلیل توان نظامی ایران نیست بلکه انجام تکالیف الهی و تحقق وعده الهی این موفقیت را رقم زده است.

سردار فدوی تصریح کرد: اگر بانوان انقلابی ما نیز دستورات الهی را رعایت کنند قطعا وعده الهی تحقق می‌یابد و وضعیت کنونی حجاب و عفاف در جامعه که به یک ناهنجاری بزرگ در جامعه تبدیل شده است، محو می‌شود. /۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات