۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۱۴۴۳۹
از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه؛

نسخه جدید نرم افزار ماهنامه مبلغان منتشر شد

نسخه جدید نرم افزار ماهنامه مبلغان منتشر شد
نسخه جدید نرم افزار ماهنامه مبلغان از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرم افزار جدید ماهنامه مبلغان به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به منظور دسترسی اساتید، مربیان، مبلغان، طلاب و دانشجویان به بیش از ۳۰۰۰ مطلب و مقاله موجود در ماهنامه طلاع رسانی، پژوهشی و آموزشی مبلغان منشتر شد.

این نرم افزار در ۲۴۰ شماره از مجله مبلغان است و این امکان را به کاربران می دهد که از طریق درخت واره موضوعی و مجلات و یا از طریق جستجو براساس موضوعات، نام نویسنده و شماره مجله، به مطالب دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

سرمقاله ها، تاریخ و سیره، قرآن و حدیث، سوژه های سخن، رهنمودها و خبرها، فرق و ادیان، اخلاق، روش ها، گلشن احکام، خطوط کلی تبلیغ، سیاست و اجتماع، خانواده، فضای مجازی، اسوه ها، شبهه و پرسش، خاطرات و تجارت، گزارش و مصاحبه، معرفی، نقد، یک کتاب دریک مقاله، نکته ها سرگذشت ها، نوشته های خوانندگان، مشاوره، محورهای پژوهشی و تبلیغی، شعر، فرهنگ و واژه ها، تقویم تبلیغی، لطیفه، مسابقه و متفرقه از موضوعات نرم افزار نسخه 5 ماهنامه مبلغان به شمار می روند.

از امکانات نسخه جدید مبلغان می توان به قابلیت جستجو براساس عنوان و محتوای مقالات، لیست موضوعی، شماره مجله و نام نویسنده، امکان یادداشت برداری و چاپ مقالات، دسته بندی مقالات بر اساس موضوع و شماره ماهنامه و گستردگی موضوعات در بیش از ۳۰ موضوع اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت نسخه جدید نرم افزار مبلغان به سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات