۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۱۴۴۵۷
سردار سلامی مطرح کرد؛

هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است|احداث ۲ هزار منزل مسکونی در پلدختر

هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است|احداث ۲ هزار منزل مسکونی در پلدختر
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است، گفت: اگر دشمنان ما چنین ادعایی دارند، مستندات آن را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد، گفت: در شرایط امروز و با وجود فشارهای اقتصادی از سوی دشمن، جریان سازندگی در کشور در جریان بوده و اراده ملت ایران با وجود جنگ اقتصادی، در پیشرفت های بزرگ قوی است.

وی با بیان اینکه اخبار پیشرفت های ایران به گوش دشمنان می رسد، اظهار داشت: تحریم ها زمینه ای برای پیشرفت ما بوده و موفقیت نیازمند اعتماد به نفس و اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است، تا امروز از تحریم ها بهره های فراوان برای پیشرفت برده ایم و دشمنان می فهمند که تحریم‌ها چیزی جز پیشرفت برای ما نخواهد داشت.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به ایران همه ابزارهای فشار همچون تحریم اقتصادی، فشار اقتصادی و ارعاب برای عملیات نظامی را تست کرده است، گفت: ایران برای پیشبرد اهداف خود تلاش می کند و از آرایش جنگی دشمنان نیز نمی ترسد.

وی ایران را فوق العاده قدرتمند خواند و ادامه داد: دشمنان بدانند ایران اسلامی از اعمال قدرت برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آید.

هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است، گفت: اگر دشمنان ما چنین ادعایی دارند، مستندات آن را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در جهان هیچ حرف بدون استنادی پذیرفته شده نیست، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ادعا دارند که پهپاد ایرانی ساقط شده است، فیلم اصابت و قطعات ایرانی بودن پهپاد را نشان دهند.

احداث دو هزار منزل مسکونی در شهرستان سیل زده پلدختر

فرمانده کل سپاه پاسداران از احداث و ترمیم دو هزار خانه تخریبی در استان لرستان در راستای سیل اخیر از سوی سپاه پاسداران خبر داد و گفت: تجهیزات و اقلام اساسی مورد نیاز خانواده ها در این خانه ها به مرور تهیه خواهیم کرد.

سردار سلامی از روند ساخت و سازها خبر داد و افزود: تأکید ما بر این است که ساخت و سازها به سرعت و با کیفیت ساخته شود، همه تلاش ما این است که بازسازی، ترمیم، مرمت و ساخت خانه‌های متعلق به مردم مستضعف و محرومی که در سیل خانه خود را از دست داده‌اند، انجام وظیفه کنیم.

وی در ادامه به اجرای پروژه آزاد راه خرم آباد- اراک از سوی قرارگاه خاتم الانبیا اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه بسیار بزرگ و ارزشمند بوده که در چهار فاز اجرایی تعریف شده است، طول آن ۱۳۴ کیلومتر است و ۴۰ درصد سرمایه گذرای آن به عهده سپاه پاسداران است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات