۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۵۲۴

گفت‌وگوی اختصاصی رسا با طلبه مضروب کرجی

طلبه بسیجی، امیر دهقان هفته گذشته در جریان تذکر به چند جوان کرجی؛ به جهت انجام اعمال منافی عفت در ملأ عام، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان بستری است.
تعداد بازدید : 14
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
به برخی سوءقصدها به روحانیون و طلاب در سال‌های اخیر اشاره می‌کنیم:
25 تیر90 علی خلیلی، طلبه جوان به خاطر نهی از منکر در یکی از محلات شرق تهران مورد حمله چند نفر با چاقو قرار گفت و از ناحیه گردن به شدت مجروح شد یکی از ضاربین به 3سال زندان و بقیه نیز به شلاق محکوم وسپس با وثیقه آزاد شدند. خلیلی پس از32 ماه تحمل جراحات، سوم فروردین سال 93 درگذشت.

اردیبهشت۹۰، حجت‌الاسلام منتظری امام جماعت وقت مسجد انصارالحسین (ع) تهران پس از امر به معروف یک دختر و پسر در خیابان نیروی هوایی (شرق تهران) در اثر ضربه‌ یکی از اراذل، چشم چپش را از دست داده و پزشکان مجبور به تخلیه چشم او شدند.

16خرداد 90، حجت‌الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در یکی از خیابان‌های اطراف دانشگاه، متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می‌شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشته از سوی مزاحمان مضروب شده و بینایی یک چشمش را از دست می‌دهد.

26 شهریور 95، حجت‌الاسلام اخروی که همراه خانواده خود بود، در خیابان طیب در جنوب تهران متوجه مزاحت سه مرد برای یک زن می‌شود؛ به سمت آنها می‌رود و مداخله می کند که مهاجمین به سمت او حمله کرده و او را در مقابل خانواده‌اش با 25 ضربه قمه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

شهریور 93، حجت‌الاسلام نظری از طلبه‌های حوزه علمیه اصفهان در خیابان با اعمال غیراخلاقی 4 جوان سوار بر موتورسیکلت که شرب خمر کرده بودند مواجه می‌شود و آنان را امر به معروف می‌کند اما آنها با قمه به او هجوم آورده و این طلبه را از ناحیه صورت و دست به شدت مصدوم می‌کنند.

آبان سال 93، حجت‌الاسلام میرزایی طلبه خرم‌آبادی در خیابان متوجه اعمال خلاف شرع راننده پرایدی می‌شود و به او تذکر زبانی می‌دهد اما این فرد با چاقو به این طلبه حمله کرده و او را سخت مجروح و راهی بیمارستان می‌کند.

زمستان 95، سعید کمریان طلبه جوان نهاوندی هنگام شب در خیابان متوجه فریاد و کمک‌خواستن یک زن می‌شود که درحال کتک خوردن از موتورسواری غریبه بوده است. این طلبه جلو می‌رود تا مانع این اتفاق شود اما توسط آن موتورسوار مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و فکش می‌شکند.

خرداد 95، حجت‌الاسلام فراهانی از طلبه‌های اسلامشهر تهران در کوچه‌‌ای متوجه اعمال غیراخلاقی یک خانم با سه مرد می‌شود که آن‌ها را نهی از منکر می‌کند اما آن سه جوان که گویا یکی‌شان از بوکسورهای معروف شهر بود به او حمله کرده و بشدت مجروحش می‌کنند.

24 تیر 96، یک فرد با حال غیرعادی با قمه به یک روحانی 47 ساله به نام خلیل ذوالفقاری قاضی سابق دادگاه خانواده شهرری در مترو حمله و او را (و چند نفر که به کمکش رفته بودند) مجروح کرد. نیروهای پلیس پس از چندبار تذکر به فرد ضارب، به وی شلیک کردند که موجب مرگ او بر اثر خونریزی زیاد شد.

یکم آبان 96، یک روحانی بهمراه همسرش در محدوده میدان شکوفه (شرق )تهران، حین خروج از مسجد مورد حمله یک فرد قرار گرفت و مجروح شد. مهاجم پس از ضربه به سر روحانی،5 ضربه نیز با قمه به پهلو و کمر وی زد. مهاجم گفته بود «شیطان» برای ضرب و شتم این طلبه به او الهام کرده است.

عصر روز دوم آبان96، یک روحانی 45 ساله دانشجوی دکتری الهیات، با 5 ضربه چاقو توسط یک مرد 43ساله حدود در مقابل خروجی متروی امام خمینی(ره) (خیابان خیام) به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان سینا درگشت. قاتل دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت بود
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
خیلی نامرد بودند حمله به یک انسان به خاطر فقط یک تذکر
البته وقتی این جواناهای نادان مواد مخدر مصرف می کنند از مدار انسان بودن خارج می شوند وکنترلشان دست خودشان نیست
3
0
صلوات خدا بر شهیدان دشت کربلا
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
سلام و درود بر این طلبه آمر و ناهی.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
هزینه دادن برای اقامه حق و امر الهی ماجور است ان شاالله
0
0