۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۷۵۱
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا:

سپاه با اقتدار آفرینی خود معادلات را به نفع ایران تغییر داده است

سپاه با اقتدار آفرینی خود معادلات را به نفع ایران تغییر داده است
نماینده مجلس با بیان اینکه سپاه به نخستین قدرت نظامی منطقه تبدیل شده است، گفت: سپاه در هر عرصه ای که با دشمن وارد جنگ شود، آن را شکست خواهد داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشتی انگلیسی مرتکب سه تخلف شده بود و این حق جمهوری اسلامی است که با کشتی های متخلف برخورد کند.

وی با بیان اینکه انگلیسی ها با توقیف کشتی نفتکش ایرانی نوعی راهزنی دریایی انجام دادند، اظهار داشت: انگلیسی ها به صراحت در روز روشن دزدی دریایی کردند و کسی که دزدی می کند باید منتظر پاسخ مناسب و درخور باشد.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که باید به دزدی دریایی انگلیس پاسخ مناسبی داده شود، عنوان کرد: ما نمی توانیم دزدها و راهزن ها را به حال خود رها کنیم، بلکه باید یقه آنها را گرفته و پاسخشان را بدهیم.

رییس فراکسیون تمدن نوین اسلامی مجلس با تأکید بر اینکه دشمن باید بداند «دوران بزن در رو» تمام شده است، ابراز کرد: امروز جهان متحول شده، منطقه کاملاً تغییر یافته است و مؤلفه های جدیدی در میادین خاورمیانه در حال بازیگری هستند و دشمن باید به آنها توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شجاعت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور اقتدار آفرینی می کند، عنوان داشت: اخیراً به وضوح مشاهده کردیم که سپاه پاسداران با توانمندی و اقتدار پهپاد متجاوز و فوق پیشرفته آمریکایی را اسقاط کرده و به وسیله پهپادهایی که در اختیار دارد از ناو آمریکایی عکس گرفت و آن را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه سپاه با اقتدار و قدرتی که دارد می تواند با دشمن مقابله به مثل کند، افزود: «اقتدار جمهوری اسلامی» اساس دشمنی غربی ها با ملت ایران است؛ به بیان دیگر دشمن به خاطر اینکه جمهوری اسلامی مقتدر بوده و در برابر زیاده خواهی های آنها سکوت نمی کند، با آن به دشمنی و عداوت می پردازند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند ایران اسلامی یک کشور ضعیف باشد تا بتوانند به او زورگویی کنند، خاطرنشان کرد: غربی ها به هیچ وجه نمی خواهند جمهوری اسلامی یک کشور مستقل و مقتدر باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نشان داده اند که صحنه های نظامی در منطقه به نفع ایران اسلامی تغییر کرده است، گفت: سپاه پاسداران یک قدرت بی نظیر در منطقه بوده و به یمن تلاش های شبانه روزی فرماندهان مخلص سپاه، به قدرت نخست نظامی در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در عرصه های دریایی، موشکی و پهپاد به یک ابر قدرت تبدیل شده است، اظهار داشت: سپاه در هر عرصه ای که با دشمن وارد جنگ شود، آن را شکست خواهد داد.

وی در پایان یادآور شد: بنا بر گفته فرمانده سپاه پاسداران ما یک زمانی می جنگیدیم تا شکست نخوریم، اما امروز می جنگیم تا دشمن را شکست دهیم./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات