۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۹۷۹
امام جمعه نهاوند:

فرهنگ ایثار و شهادت طلبی علت اصلی اقتدار ایران اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت طلبی علت اصلی اقتدار ایران اسلامی است
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: اگر ایران در همه عرصه‌های زمینی، دریایی و هوایی مقابل آمریکا و انگلیس خائن ایستادگی می‌کند نشان از این است که هنوز فرهنگ جهاد و شهادت در ایران زنده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به سوابق سیاه غرب در ایران به ویژه انگلیس و آمریکا بیان داشت: غرب و کشورهای غربی در ایران سابقه خوبی ندارند و همیشه در این میان به دنبال تفرقه افکنی بوده اند.

وی تصریح کرد: اسلام آمریکایی و نمونه هایی که غرب معرفی می کند همیشه به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد تشنج در جامعه اسلامی بوده و هستند و رسانه ها باید نمونه کامل اسلام را به جهان معرفی کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت فرهنگ جهاد و شهادت طلبی در ایران اسلامی خاطرنشان ساخت: پرچم اسلام همیشه با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی  بالا بوده و دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ ایثار و جهاد را کم رنگ کنند.

وی با بیان این که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با ایثار جهادگران در برابر استکبار جهانی ایستاده تاکید کرد: بسیج، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود افرادی مخلص در برابر تمام دنیا در جنگ تحمیلی ایستادند.

حجت الاسلام مغیثی نیا بیان کرد: امروز نیز اقتدار کشور ایران در برابر ابر قدرهای جهانی نشانگر ایمان قلبی و اقتدار ملی ایران است.

وی افزود: اگر ایران در همه عرصه های زمینی، دریایی و هوایی مقابل آمریکا و انگلیس خائن ایستادگی می کند نشان از این است که هنوز فرهنگ جهاد و شهادت در ایران زنده است و باید این روحیه الهی در جامعه حفظ شود.

امام جمعه نهاوند در پایان یادآور شد: باید قدر شهدای این آب و خاک را بدانیم و برای پاسداری از دین الهی و نظام اسلامی همه و همه راه شهیدان و جهادگران اسلام را ادامه دهیم./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات